DHL a PPL
Možná by ste se měl nejdřív zeptat firmy, u které jste objednával, jestli už to poslali a jakou službou, a potom pátrat dál.
Nám se teď v práci stalo, že nám dodavatel poslal balík (myslím že službou DPD), a když ani do týdne nedorazil, tak jsme zjistili, že balík mají v depu, protože údajně 2x nezastihli adresáta
. Přitom naše expedice funguje od rána do večera.
PPL volá ráno než vyjede z depa.
DHL posílal SMS taky ráno.
Jinak oba přijeli tak kolem 16 hodiny, asi jak jim to vyjde no
PPL má možnost sledování stavu zásilky na netu, ne? Pokud znáš podací číslo neměl by být problém zjistit kde se zásilka nachází.
A myslíte když mi do teď nevolali a už je to třetí den že to přijede?
0 29.12.2010 15:49 LuboZ mě dnes Toptrans přivezl balíček a řidič volal cca 5 minut před příjezdem (ptal se, kde mě najde)
Dneska zavolali cca 5 minut před doručením
centrála kdovíkde, okres Chrudim, Pardubickej kraj
nevím jak v Brně, ale ta stejná pobočka, dřív ráno mezi 7-8 zavola řidič že přijede v 15hod. nikdy se nesekl o víc jak 20 minut..... teď je to kolem svátků horší a jezdí mezi 17-19 hod.
.. nikdy žádný problém a vždycky ochota dohodnout se na změně....
0 29.12.2010 13:25 Picnic Tak na severu máme asi jiný PPL...Zatim jsem s nima neřešil jedinej problém a když mám možnost rozhodnout se mezi ČP a PPL tak vždycky volim PPL...
PPl moje zkušenost...přijed si ..cca 18km já mám letní gumy a k vám nevyjedu...č2 přijd si před krám nemám čas to rozvážet..č 3 v tom balíku to chrastí nejspíš něco rozbitýho...a co já s tím stěžuj si..Teplice
Mně PPLko pošle ráno smsku as rozpětím hodin, kdy dorazí. DHL se snaží zavolat taky ráno a nejhorší je Toptrans, ten prostě zavolá, až když je před vratama.
Já mám zkušenosti jen s PPL, a ti mi vždycky tak mezi devátou a desátou ráno zavolali, a vždy to přivezli tak mezi jednou až třetí... Centrála Plzeň
Volávají mezi 7-9 hodinou. Rozvoz pak podle trasy jakou jedou. Tedy centrála Budějovice.
PPL Ostrava do 2. dne od podání to často nestihnou, ale nejpozději 3. den zatím vždy a vozí dopoledne. A hlásí pár minut před doručením. Maximálně přijde mejl od nich, že to daného dne doručí. PPL nemůžu doporučit. DHL mi vezli jenom jednou a bez problémů, ale podrobnější info si nepamatuju.
Většinou mi vozí PPL a to se mi ohlásí den předem a druhý den ráno upřesní čas dodávky.
Mám zkušenost jen s PPL a ti mi dali avízo vždy ráno a zdělili mi přibližnou dobu příjezdu.
Jak která centrála - u nás to v některých případech nahlásili a pak třeba tři dny nepřijeli. T.j. Hradecko
Nevíte jak dlouho před dovozem objednávky hlásí firmy DHL a PPL kdy to přivezou?
Starší reakce
Ono především záleží na firmě. Když jsem si objednal zrcadlo (ne zase tak malé - 60x90cm) e-shop mi sám volal předem abych jim dal okamžitě při přijetí vědět zda to dorazilo vpořádku a nebyl púoškozený obal.
jojo - to mi bylo naznačeno, že jsem si zboží rozbil sám a teď to chci reklamovat - od příště už budu křehké zásilky rozbalovat jen při nahrávání videa na telefon - už mě to taky napadlo... bohužel až po této špatné zkušenosti...
Nejsem si jist, zda je skutečně dáno zákonem, že při převzetí by měl dopravce čekat na zkontrolování? Alespoň já, když jsem to jednou tak chtěl udělat, tak na mě bylo pohlíženo jako na blázna.
Podle mě je stanoveno, že když je nějak poškozen obal, v němž je zboží dodáno, tak až tehdy to dopravce může začít zajímat, má se to zkontrolovat a sepsat případně i zprávu o škodě. Jinak je vhodné používat videokameru na zdokumentování procesu rozbalení zásilky. Dělám to tak běžně, protože obzvláště u křehčích věcí bych potom nemohl doložit, že mi zboží nevyklouzlo omylem z ruky a že peníze nechci vrátit kvůli vlastní chybě (což nemyslím jako v tomto případě). Potom už záleží jen na prodejci, nakolik mu záleží na renomé.
Ještě jednou podotýkám, že to nespojuji s tímto konkrétním případem, jen jde o to, jak může vypadat další výklad situace (prodejce).
Starší reakce
Sice nevim včem jsem si protiřečil, ale fakt je ten, že kurýr versus pošta posuzuji narozdíl od vás jako stálý zasílatel. Proto opakuji pokud odesílatel zboží řádně zabalí a vyplní kontakt, adresu dodání atd. tak kurýr narozdíl od milé pošty doručí zboží ve smluvený den na smluvené místo. Pokud mi pošta 9 z 10 balíků doručí způsobem (oznámení ve schránce, nebo si dokonce splete i schránku) tak pro mě jsou to jen drazí břídilové, od kterých se snažím dávat ruce pryč.
PS: Topic bezva-ceny: děkuji za info o tomto neseriozním obchodě
Je to presne tak ako pises - pracujem pre jednu kuriersku firmu v SR, a nie je zriedkave, ze niektori zakaznici drankaju nizsie ceny pod hrozbou odchodu (ale svojim zakaznikom stale uctuju povodne ceny - napr. od nas maju poplatok za dobierku zadarmo, svojim zakaznikom za to uctuju 1 euro). Takisto kvalita sluzieb klesa vsade, lebo je "kriza" a skoro kazdy to zneuziva na prechod ku konkurencii, takze dnes su bezne ceny 3-4 eura takmer pre hocikoho (velki zakaznici aj menej), a kurieri dostanu proviziu za to okolo 2-2,5 eura. A z tej provizie si musia zaplatit auto, naftu a vsetko ostatne, takze za cisty zisk 10-15 eur/den sa tym kurierom nechce zrovna pretrhnut. Pritom zakaznikov, ktori su ochotni priplatit si za kvalitu dorucovania, je mizerne malo, takze sa do toho nezenie ziadna firma.
Co sa tyka DPD, tych tu konkurencia prezyva "popelari". Napriklad baliky z Anglicka mi vzdy chodia rozmackane, tovar zvycajne prezije len vdaka vzduchovym vankusom vnutri. Preto vzdy k podpisu pripojim "Prevzate s vyhradou", co z pravneho hladiska znamena, ze ked bude poskodeny tovar, tak je za to zodpovedna kur. sluzba (a raz ma to uz zachranilo, ked mi dosli totalne rozflakane drahe doplnky vyzivy - vratili mi plnu cenu). Nehovoriac o tom, ze nevedia dorucit baliky v centre BA (aj ked nie je problem zaparkovat pred domom), alebo Vam nevedia najst v systeme balik podla Vasej adresy, kurier nie je povinny Vas pred dorucenim kontaktovat, a tak dalej...
Inak co sa tyka zaobchadzania s balikmi, je jedno, ci je to posta, UPS alebo DPD, vsade ich prehadzuju pri prekladani, dokym tam nie je velky cerveny napis "Krehke". A niekedy aj tak...
Ono o těch korunách, co stojí PPL, už se taky hodně napovídalo. Mám s PPL smlouvu a posílám cca 2 balíky měsíčně, tj. z pohledu PPL zhola nic. Přesto mě překvapivě stojí poslání balíku o standardní velikosti a hmotnosti pod 90 Kč/ks. Včetně toho, že mám jako smluvní partner veškeré samolepy u sebe a PPL si samozřejmě pro balík dojede. Podrobný tracking a další služby na webu samozřejmostí (to, co má CPOST, nepovažuju za tracking).
Překvapivě u dodavatele platím za balíky poslané přes PPL (při nízké objednávce) 140 Kč bez DPH + balné. Což mi říká, že dnes firmy vydělávají i na balíkové logistice, místo aby se živily prodejem svého sortimentu. A to je hnus...
obchodni balik (za normalni sazby) je dorucovan do druheho dne - nevim aktualni statistiku, ale naposledy to bylo 99.xx% - posta si pro nej k vam jako odesilateli take prijede na firmu
obycejny (doporuceny/cenny) balik 200g je za 50-60Kc - doruceny z 90% do druheho dne (podle toho kdy jej podate) - v ramci sveho podnikani rozesilam baliky CR i SR (cca 100 baliku rocne v cenach 500-15.000Kc) nestalo se mi zatim, ze by se balik ztratil - nejdele sel balik tyden do Prahy
pocitam ze PPLka vam za 50Kc ani nezvedne telefon
jinak pokud je problem tak temer 100% je problem v "last mile" - bordel na dorucovaci poste nebo dorucovatel = stezovat si, stezovat si, stezovat si
no ono nechat poslat jen pár kiláků od baráku z prahy balíček vážící sotva 200 gr a nestačil jsem se divit co to stálo...o nápise "dnes podáte, zítra dodáme" jsem se dozvěděl že je to jen pro obchodní balíky a to ještě s nějakým příplatkem...nicméně bez základních služeb pošty se nedá prozatím obejít..do nich rozhodně neplatí expresní doručování a bankovní služby a pojišťovnictví..
mozna bude mirny rozdil v objemu techto chutovek - zkuste si lehce propocitat zda byste chtel ze zakona dorucovat po cele CR nebo treba mel jen kuryry jezdici po Praze
nevím jak daleko jsou dokonalé služby české pošty ale vím od kolegů rybářů, že si normálně nechali poslat na místo lovu krmení pro ryb když jim docházelo (zároveň se dohodli s dodavatelem, že jim tam přibalil šišku salámu a chleba) a ppl jim to dodala až k vodě...podle gps bodu..seděli někde u labe, cesta jedině projet vesnicí, pak polní cestou, kouskem lesa a pak jen asi kilák kolem vody úzkou cestou...
noo priprav se na to, ze bude hur
mimochodem si jiste dobre vzpominas jakej byl rev kdyz posta chtela zavrit cca 120 nejvice prodelecnych post - nakonec soudruh Langr v ramci predvolebniho boje udelal skvele gesto a rekl ze se nic rusit nebude - provoz i te nejmensi posty stoji za den cca 2000Kc - tyhle posty maly trzbu tydne treba take jen 80Kc
to ze si stat z CP dela dojnou kravu a zaroven ji jak za komancu keca do hospodareni - je to jedinej statni podnik, kterej naopak dotuje stat (je ziskovej) - pravidelne statu pujcuje na prelomu roku na duchody - na rozdil od takovych skvelych CD nebo CSA
naopak DPD, PPL a jine jsou regulerni firmy se vsema "vychytavkama" v uctovani a podnikani (pravni bordel v CR), ktere by se mely snazit CP konkurovat a poskytovat sluzby lepsi nez CP - bohuzel realita je naprosto tristni - uz vidim jak by skoncilo dorucovani listovnich zasilek do nejake horni dolni pokud by to delala PPL (myslim jet 30km nekam na sumavskou vesnicku s jednim dopisem)
jen aby nedoslo k mylce jsem zamestnanec CP (vyvojar SW - Hybridni posta), ale jsem realista a mam i privatni firmu - hromada veci se mi nelibi na CP (mel jsem uz nekolik vystupu na nasi poste i s tim, ze okamzite volam namestkovi provozu - oni nevi ze jsem z CP
), ale pokud clovek vidi jake jsou cinene politicke tlaky a jak funguje konkurence tak jsem naprosto klidnej
to ze socik skoncil pred 20 lety je pravda, ale my jsme statni podnik - proc se ponekolikate odlozila premena na akciovku se ptejte svych poslancu - zrejme nevi kdo by zalepil zisk CP 660 milionu v rozpoctu pokud by ztratili kontrolu
Já si stěžoval na poštu v nymburce která mi jednak zašantročila balík a vlastně ani nevěděla kde ho má a jednak mi dodala balík označený jako spěšné či co (byli v tom živé kytky) až za víc jak týden..prostě to nemohli najít...poslal jsem ofiko stížnost s čísly zásilek a scanovou kopií toho lístečku ze schránky..za nějakých 14 dní odpověď, že provedli šetření na poště ale že nenašli žádné pochybení ze strany zaměstnanců pošty..se mi tam taky stalo, že jsem měl jet na ryby..nechal jsem si poslat zmražené krmení pro lov s tím, že to bylo express..prostě aby to moc nerozmrzlo..domů jsem přijel dřív abych chytil poštu a koukám z okna jak jen projelo auto s poštou a jak pošťačka jen rozhodila lístky (to co jsem popisoval prve bylo v Praze)..tak jsem se namíchl a volám na poštu, vedoucí, že musím počkat do 17:30 až se vrátí auto z rozvozu a že proč mi to nedala to že neví ale asi toho má balíkářka moc a nestíhá..tak jsem počkal do 17:30..zavolal jsem znova a bylo mi řečeno vedoucí, že balíkáři přijeli, vykládají a teď se to bude dávat do systému aby se to zítra mohlo vydávat na poště a že už dneska to nestihnou vydat a že už pošta zavírá...to už ve mě začínala vařit krev...tak jsem jí řekl, že nasedám do auta ajedu na poštu a že i kdybych měl dveře rozkopat, že se dovnitř dostanu a že ten balík mi předají jinak že ten barák budou muset stavět znovu..chvíli blekotala a pak se odmlčela a hnedle mi řekla, že ať přijedu, že mám zajet k rampě a tam že mi ten balík vydají..sem si tam tedy zajel, to už jsem byl napnutej tak jako kobra před smrtícím kousnutím...nakonec jsem ten balík dostal, balíkářka asi dostala od vedoucí kartáč...ale jak ti tam házeli s balíky z auta na vozík to jsem byl rád, že mi někdo neposílal skleněnej lustr...takže s poštou mám zkušenosti úžasné a se stěžování..jo a jako odpověď na jejich odpověď jsem jim poslel jen jedinou otázku..zda ví, že socializmus v týhle zemi skončil už před 20 ti lety..že výsledek jejich šetření je přesně podle socialistický šablony..
sorry za dloooouhý příspěvek
RadekCX napsalopravdu si radeji dojedu na postu balik vyzvednout po praci - zvlast kdyz si muzu podle cisla baliku na netu zjistit, ze balik je tam ulozenej a nemusim ani domu pro oznameni
Přesně tak! To je obrovská výhoda pošty, když se balík nepodaří doručit, máte kam si pro něj dojít! Pohoda.
S DPD jsem zažil asi týdenní nervy, kdy se balíček, který jsem rychle potřeboval, nejdřív u nich několik dní ležel a ani se ho nepokusili doručit, pak se buďto nedostal na auto, nebo se sice na auto dostal, ale byl jenom na projížďce a vrátil se pak do jejich depa kdesi v ..., do kterého jsem neměl šanci se dostat. Z Německa přišel za den a tady ho ti (s odpuštěním) kreténi dokázali doručit až za týden, a ještě s tím byly šílené nervy a spousta telefonování.
Druhý případ byl, že nějaký šimpanz v DPD při přebírání zásilky ze zahraničí od jiné firmy přelepil jejich kódem mojí adresu, čímž se balík stal nedoručitelným, vrátil se odesílateli a já musel platit poštovné podruhé!
Podle mých zkušeností v DPD pracují hovada, v životě už s nima nechci mít nic společného! Jenom dvě zkušenosti - mohl jsem mít jenom smůlu, jistě, ale já jsem s nimi skončil.
bobik0cz napsal: A co se týče neochoty řidičů, je to zas bohužel jenom o lidech. Na blba narazíte všude.
Závěrem, když ze sebou nenecháte vyběhnout floutkem s dodávkou, zasilatel zboží kvalitně zabalí tak kurýr pro mě jasně vítězí rychlostí a pohodlností nad obstrukcema s českou poštou.
je skvele jak si behem tri vet dokazete odporovat - takze v pripade DPD, PPL atd je to jen o lidech, kdezto u CP je to asi standardem
mimochodem uz jste si nekdo stezovali na dodaci poste, ze vam zbozi nedorucili a nechali jen listecek prestoze jste byli doma? protoze pokud si nestezujete nic se nestane
co se tyka laxnosti DPD, PPL bych mohl vypravet opravdu dlouhe pribehy - treba jak kolegovi hodili za plot bednu s osciloskopem za 50kKc a jen zazvonili, protoze vetsinou rano spi (dela dlouho do noci) a dlouho mu to trva nez vyleze - smula byla jen to ze byl 14 dnu na dovolene
nebo jak si mela PPL vyzvednout balik (vyzvednuti si objednal nekdo jiny) a nahanel jsem se s nim tyden - jednou neprijel vubec, podruhe jen projel (nestihnul jsem ani vybehnout) no opravdu sluzba na urovni, to ze nekteri prepravci nemaji ani lokalni depa a pokud vas nezastihnou tak balik odvezou zase do centra...
opravdu si radeji dojedu na postu balik vyzvednout po praci - zvlast kdyz si muzu podle cisla baliku na netu zjistit, ze balik je tam ulozenej a nemusim ani domu pro oznameni
0 29.04.2010 21:25 bobikcz [135] - ups .... ono to roste :) Když to tak čtu nemohu si nerýpnout. Je sice pravda, že u kurýrních přepravců ppl, gls, gp atd... se zásilkami zachází otřesně (kopání, házení, nezajištování balíčků atd... krom krabic s označením LCD). Jelikož v práci expeduji denně 30-40 balíků, bohužel vím že 95% případů poškozeného zboží (at už sklo, křehký plast atd...) je vinou zasílatele a to špatným způsobem balení. Když si vemete rychlost dodání a kvalitu (milá pošta a její lístečky ve schránce) jasně vyhrává kurýr. Cena pokud má zasilatel smlouvu s kurýrem je pro konečného zákazníka skoro stejná 120-150 x 100 pošta. Reklamovat úspěšně u kurýra se dá jen musí každý znát svá práva. A co se týče neochoty řidičů, je to zas bohužel jenom o lidech. Na blba narazíte všude.
Závěrem, když ze sebou nenecháte vyběhnout floutkem s dodávkou, zasilatel zboží kvalitně zabalí tak kurýr pro mě jasně vítězí rychlostí a pohodlností nad obstrukcema s českou poštou.
mám naprosto stejnou zkušenost s čp, koukal jsem na auto z balkonu a ve schránce lístek že nejsme doma
8 29.04.2010 12:27 JuraS už jsem tady psal několikrát, že já osobně mám s PPL jen zlaté zkušenosti, s DPD naprosto otřesné, ani nemá cenu rozvádět jinak se mi zvýší tlak, a českou poštu bych vyřešil jednoduše..dlouhá bílá zeď, všichni do řady, rozpočítat a každá 8 mý krok vpřed, ostatní odchod a ti co vykročili zavřít oči a pal..a zbytek by pak už makal jak by se 20 let po sametovce slušelo a ne abych se naháněl 3 dny s pošťačkou, ne aby mi balík ze zahraničí předali někomu v paneláku a mysleli si, že mi to předá a nebo abych na balík čekal 3 dny i když podle jejich systému vím, že mi ho dávno měli dodat..letos si nechám poslat uzenou makrelu sám sobě domů z práce a týden jim to tam nechám..v létě..šupáci jedni..u okýnka se vymlouvá na balíkářku ale tu zastihnout ???..čekal jsem jednu důležitou zásilku..vzal jsem si dovolenou, čekal jsem doma..přijelo auto pošty, vidím, že nám jde ženská do baráku, čekám na zazvonění (zvonek funguje, a je označený)..nic se nestalo..auto odjelo a já jdu do schránky a tam všichni v paneláku rozházené lístečky že nás nezastihli a že máme balíky na poště k vyzvednutí po 16.30..sem se naštval a běžím na poštu (ne zrovna za rohem)..a balíky prý jsou na autě, ona je nemá ještě v systému, že je tam bude mít až to co balíkářka doveze..tak ještě, že vím o tom co mi má kdy přijít jinak by se nakrásně mohlo stát, že si to balíkářka podepíše sama a je vymalováno..fakt pro mě zlatý PPL...sorry za ostrý a dlouhý příspěvek...
Já jen psal o tom,že u mě proběhla reklamace bez jakéhokoliv problému i bez rozbalení zboží před řidičem PPL..Stát se může cokoliv jsme jenom lide ..Tím se nikoho nezastávám,jen píši svou zkušenost...
Ano, souhlasím, PPL na to má systém i pojištění. Jenže zákazník nechce řešit rozbitou zářivku za týden, zákazník chce zboží, které si objednal. A to pánové nějak nechápou...
filipsi napsal: Ridi se dorucovani spedicnimi sluzbami take "postovnim zakonem"? Muze sluzba balik predat komukoli jinemu nez adresatovi bez jeho zmocneni?
Většinou to mají upraveno v Obchodních podmínkách.... Např. u PPL "Zasílatel obstará doručení zásilky příjemci v místě uvedeném na etiketě zásilky jako adresa příjemce, přičemž zásilka je doručena předáním osobě, která prokáže svou totožnost a u níž nejsou pochybnosti o její příslušnosti k příjemci. Podmínky předání zásilky jsou následující: a)potvrzení převzetí zásilky osobou dle první věty tohoto odstavce podpisem na dokladu zasílatelem k tomuto účelu určeném a opatření dokladu razítkem příjemce, ... ".
Roman
Ještě bych k tomu dodal, že v současné době nejraději posíláme přes Českou poštu, zatím jsme neměli jedinou reklamaci. PPL se ke zboží chová katastrofálně. Vzhledem k tomu, že naše zboží je téměř vždy křehké, nejraději bychom si ho rozváželi sami, ale to bohužel nejde. Nenašli jsme zatím spedici, která se chová k zásilkám podle toho, že obsahují nějakou hodnotu.
0 28.04.2010 21:03 harpunar – Mám s PPL a jeho pracovníky nedobré zkušenosti!
Podnikám sice v úpně jiné branži,nicméně rok od roku jsou jejich řidiči větší a větší troubové a navíc arogantní.Ke mě do firmy jezdil takový tajtrdlík cca. 45kg i s postelí a jednou jsem jeho drzé pindy nevydržel,chytil ho pod krk,zvednul až klepal nožičkama nechal ho trošku promodrat.Jak jsem ho pustil,tak kvičel že už k nám jezdit nebude,já mu řekl že budu jedině rád,zavolal jeho šéfovi a pak jako mávnutím kouzelného proutku se jeho chování změnilo na standard.PPL zachází s s balíky někdy hodně špatně,viděl jsem to několikkrát a nedivím se že kolegovi přišly trosky.
akvaristik napsal: radíme zákazníkům vybalit zboží před odjezdem PPLky a kdyžtak hned poslat zpět, jsou na to pojištění.
A ppl zase rika, ze ridic nema cas cekat az si balik rozbalis a zkontrolujes. Tak si vyber
Kdyz uz jsme u toho - je zde nejaky pravnik? Ridi se dorucovani spedicnimi sluzbami take "postovnim zakonem"? Muze sluzba balik predat komukoli jinemu nez adresatovi bez jeho zmocneni?
Muj laicky nazor je ze ne, jeste jsem to nehledal, a kolega se teprve na navstevu pravnika chysta ..
S tím, že nemá PPL na vrácení mám také zkušenosti. Vždy, když něco veze. Už mi připadá, že spíš dělá, že nemá, aby nemusel vracet drobné
. Jinak další perlička ... ráno vždy telefonát, jestli nepojedu do města, jinak mi to přiveze až pozdě odpo po cestě zpátky do depa. Vyvrcholilo to tím, že jsem ho jednou naháněla druhý den po městě, protože k nám už se mu den předtím odpoledne nechtělo. Nas... jsem sjela řidiče a pak i po telefonu operátorku. Zlatá česká pošta
Ja mam dve cerstve negativni zkusenosti s ppl - kolegovi dovezli balik uplne promackly a ohnuty, presto ho bez problemu jeho zene odevzdali (ackoli byl na jeho jmeno). hlinikove profily zohybane, zbozi znicene. Nafoceno pred i po rozbaleni, reklamace neuspesna, navic pracovnik na druhem konci telefonu byl drzy a sprosty ("kdyz je vase zena nesvepravna ....). Bude mit pravni dohru.
Druhe zena, zbozi na dobirku, ridic nemel zadne penize na rozmenovani, opet velmi neprijemne jednani.
On si ale clovek nevybere, i kdyz v posledni dobe se mi prave zda, ze ppl se znacne zhorsila, naopak obchodni baliky cp zlepsily.
na ppláka máme tel číslo a za dvě minuty jsem mu volal - a řikal, že už je to blbý, ale že se uvidí - takže budu čekat a čekat...
Re akvaristik: díky za info - případně se ozvu
-1 28.04.2010 19:04 Lenka&Honza arnošt napsal: při rozbalování jsem zjistil, že balík je špatně zabalený a uvnitř - světe div se - rozflákaná zářivka. Již týden řeším, že chci vrátit peníze nebo zaslat nové světlo, ale bez zájmu o vyřešení problému. Neustále se vymlouvají, že to bylo zabalené dobře, že dodavatel reklamaci neuznává.
ja nevim jak presne se to stalo ale jestli si balicek prevzal a u ppl zaplatil tak bohuzel ale uz ti nikdo neuzna, protoze pri prevzeti baliku si taky odkejval to ze je vse v poradku etc
hold je to pesek, ale co nadelas
Přidat reakci
[1] 2
Zpět na obsah sekce Akvarijní ryby • Zobrazeno 853x