Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Nové rostliny s nechtěnými obyvateli

 

NápovědaFórum » Další živočichové » Paraziti 

Nové rostliny s nechtěnými obyvateli
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.03.2017 11:31 Maq Re: KLeo
Otázka je, zdali hnojivo v akváriu chceš? Já osobně bych nechtěl... ale to záleží na okolnostech a názoru.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.03.2017 11:30 Žena KLeo [13] - ŽivorodkyRe: Toma
Děkuji.Radši jsem se zeptala, protože jsem začátečník a zatím se mi z těchto nezasazených rostlin vylíhlo asi 50 levatek,nějaké rychlé černé tečky...

A jde to rozmáčknout,tak jsem měla podezření,jestli to nejsou nějaká vajíčka.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.03.2017 11:13 Muž Toma [1] Re: KLeo
Je to hnojivo. Můžeš bez obav zasadit.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.03.2017 10:38 Žena KLeo [13] - Živorodky – Žluté kuličky na kořenech
Fotka k příspěvkuFotka k příspěvku Dnes jsem chtěla zasadit před pár dny zakoupené rostliny a na jedné bylo tohle.Co je to?A můžu po odstranění rostlinu zasadit do akvária?
 

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   10.08.2010 12:53 Žena stetinka [270] Re: radka
Nebrat a reklamovat! A bez keců! Dlouhé roky jsem pracovala v akvaristice a tohle by si mi nikdo nedovolil přivézt. Akva rostliny jsou určené do akvárií s osádkou a máteli tam citlivé drobné rybky, nedej bože potěr! Ani létě tohle nevozili! A měli jsme více dodavatelů.
Jen malý přípodotek, ten hypermangan silnější. Klidně až do tmavé barvy. Nechat pá minut. A opláchnout čistou vodou. Pak zpět do silného roztoku hypermanganu. A opakovat několikát. Běžně koupu rostliny v hnědém hypermanganu. Pak do karanténní akva a hlídat po čase klidně opět koupele v dezinfekci.