Akvarko-shop.cz
Já si u akvarko-shop objednávám pravidelně, ale vždy volím osobní odběr a musím většinou volat abych se připomněl, s časem je to u nich opravdu hrůza. Co se týče osobního jednání tak jsem spokojen, dokonce jsem u nich úspěšně reklamoval filtr na hlučnost, u čehož jinde dělali problémy.
Díky za rady a hlavně za odkaz na tu diskuzi. Zruším objednávku a podám stížnost na ČOI, třeba už s tím něco udělaj. Díky
Tak 7 tydnu je fakt dost, je mozny ze neco neni skladem ani u dodavatele a pak se to tahne, ale to ti meli dat vedet. Napis jim meila ze odstupujes od smlouvy kuli nedodrzeni terminu, nebo jednoduse storno...
Zrušit objednávku a objednat jinde. Pokud by ji pak i přesto někdy v budoucnu odeslali, nepřevzít balík.
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda-li nemá někdo z vás zkušenosti s tímhle obchodem. Před 7-mi týdny jsem si objednal zboží a ještě nedorazilo, dokonce jsem jim několikrát psal email a nic, jen odpověděli na první (7.7.), že nemaj věci na skladě. Dokonce jsem jim i volal, ale nikdo to nezvedal. Nevíte někdo co dělat v téhle situaci? Děkuji
Přidat reakci
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 917x