Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Krunýřovci - rozmnožování, odchov

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Množení ryb 

Akvaristik.eu

Krunýřovci - rozmnožování, odchov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   24.03.2022 23:22 Žena Malorai [152] - Betty, krevety – Krunýřovci
Zdravím, plánuji nové akvárium, které bych ráda osázela (mimo jiné) krunýřovci. Většina zdrojů chov ve skupinách. Zajímalo by mě, jestli by se mělo jednat o jednodruhové skupiny, nebo můžu druhy kombinovat (např. L 240, L 260, L 333, LDA 16 long fin aj.). Nejde mi o odchov mladých.

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.06.2018 17:18 Muž firerescue [6] – Otíci
Fotka k příspěvkuFotka k příspěvku Zdravím, koupil jsem Otíky Krunýřovec Jednopruhý, teda pokud mi prodali co tam měli napsáno. Prý se nesnadno rozmnožují, ale v aq jsem našel jednoho malého potomka. Chci se zeptat jelikož jsem úplný začátečník, kolik se jich líhne, resp. proč se přežil jen jeden? Má teď tak 2cm. Fotky jsou dospěl. jedinců. Jsou to fakt Otíci?
 

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   23.10.2017 07:52 Žena kleopatracz [59] – lorikarie kopinatá red
Ahoj, zjistila jsem, že mi sameček Lorikarie kopinaté hlídá jikry. Je to ve společenské nádrži, takže nevím, jestli něco odchovám, ale kdyby se náhodou něco vykulilo čím to mám krmit? Líheň na Artemie nemám

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   26.09.2016 06:47 JoKa Re: Plecos
Na L600 jsem narazil a to jsou skutečně německé odchovy. Mě plave v akvu L114 a měl by to být import.
To už je moje deformace, když něco hledám tak googlim. Nevím proč mě nenapadlo kouknout na catfish. :-)
Díky za odpověď.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   25.09.2016 21:19 Muž Plecos [322] Re: JoKa
Raději jsem se první mrknul do atlasu, co se za tím českým názvem skrývá. TAkže Pseudacanthicus leopardus (L600) - a jo, už to vidím v názvu dotazu.