Zoohit
Zdar vespolek.Je to asi tak,ze Zoohitu mi přišel e-mail, že se moc omlouvají,ale dopravce zatím vyměnit nemohou,že se na tom pracuje,a jestli prý zboží je hodně poškozené a nefunkční, tak mi ho vymění.Je pravda že to je slabý leštěný a tvárný plech.Funkčnost to asi nijak neovlivní,ale je to na něm vidět(nebudu si to moct vyfotit do prezentace

)A opravdu na to asi hřeší, že na to člověk nemá nervy,a mávne nad tím rukou.Ale s prominutím nasereto,být to něco jiného dražšího, tak ty patálie podstoupím.
Aspoň jsem si zchladil žáhu na řidiči

.Dali mi jeho tel.a ptal jsem se ho, že chci svoje zboží,které mám zaplacené.Že už je prý vyexpedované a já že nic nemám.
A kde je? Řidič, že to je u souseda,a to neměl říkat, takovou sodu, co dostal.Vůbec nevím kde se to mně vzalo.Dvakrát jěště volal, jestli by jsme se nedomluvili.Říkám mu pozdě pane,stížnost už je poslaná.Pan řidič mi začal brečet do tel., že mu strhnou peníze,a já mu odpověděl,TO JE MI ÚPLNĚ JEDNO SBOHEM.
Ale to zboží musíš vrátit nepoškozené.......
V tomhle pripade je to evidentni, zbozi nemeli sousedovi predavat, ty nkde nejsi podepsany, ze jsi v poradku prevzal. Reklamace u prepravni spolecnosti musi byt uspesna, v krajnim pripade musi byt uspesny soud. Ale situace to vubec prijemna neni, urcite nebudou chtit odpovednost prevzit a reseni bude nejakou dobu trvat.
Kolegovi take dorucili podobnou vec, prevzala to manzelka. Po nejake dobe zvysenych hlasu v telefonu, kde si dokonce dovolili mu rikat ze tedy jeho manzelka neni svepravna, kdyz zasilku prevzala (DHL - do te doby byl jeho hlas klidny) uspesne zasilku reklamoval. Bohuzel se snazi pocitat s tim, ze zakaznik mavne po nejake dobe rozcileni rukou. Uprimne, sam bych hodne zvazoval, zda nemavnout, a soud absolvovat, i kdyz bych si byl jisty pozitivnim vysledkem. Nervy a ztraceny cas za to asi nestoji.
0 12.01.2011 16:32 pavel.bartek –
Re: S@L@ a ten soused je opravdu hodný?neprošlápl to on?To byl jen fórek.Opravdu to neměli nechat u souseda,úplně to ojeb...í.Příště neplatit dopředu a pečlivě převzít.Dopředu nic neplatím po zkušenosti,kdy jsem na zboží pak čekal do nekonečna
co vim, tak je ze zakona 14 dni na vraceni zbozi z eshopu a vyjde to stejne, asi ani pri reklamaci vam nevratej postovny...
už jsem takhle jednou zkoušel reklamovat jiné zboží a bez úspěchu. Bylo řečeno, že pokud bylo zboží viditelně poškozeno, neměl jsem ho vůbec přebírat a pokud to byla skrytá vada tak mám 3 dny na to, dostat to zpět k prodejci, což je skoro nemožné

Oni to maj dobře promyšlené.
Plech není křehké zboží. Vina je na dopravci.Reklamace bude nepříjemná kvůli převzetí zboží.
Největší podíl na tom má zoohit.Dostatečně nezajistil křehké zboží.
Z narvashopu mi trubice přišly naprosto v pořádku.Byly zabalené v tvrzeném kartonu L profil 2ks naproti sobě a obalené fólií.
Myslím, že bych to reklamoval a pokud by to nechtěli uznat, domáhal bych se vrácení peněz z důvodu nedoručení. Balík byl na Vaše jméno a pokud vysloveně nesouhlasíte s převzetím balíku od jiné osoby před doručením, je to jako by jste ho nepřevzal. Reklamaci bych řešil s dodavatelem a dopravce bych nechal na řešení jim. Přece jen mají větší argumentaci.

Jak píšeš je to chyba přepravce. A škoda, že to přebíral soused, kdybys to přebíral ty tak se dá sepsat protokol a balík nepřevzít. Jinak s přepravní firmy se k balíkům nikdy nechovají zrovna ohleduplně. Nejlíp je na tom asi GP, ale ty jezdí málo.

Ahoj všem,moje zkušenost s Zoo hit je asi taková že nevím na koho mám být víc n*****ý,jestli na ně nebo na přepravní firmu.
Už jsem ušel takže je to přepravní firma GLS Česká Republika.
Objednal jsem dva reflektory,předem zaplatil.A už jen čekal,vše v pohodě.Od Zoo hit e-mail,
klasika tak jak to funguje.Teď jsem přišel domů a za 5 min zvonek otevřu a hodný pan soused s balíkem.Hádejte co to bylo?Ano správně reflektory.To bych zkousl,ale koukněte na fotku.
Řidič to nechá u cizích lidí a ještě je to zničené.
Takže to bylo poprvé a naposled,co jsem s tímto e-shopem dělal obchod.Je mi jasné že jsou v tom nevinně,ale prostě je to tak.Zákon padajícího h***a.Zítra budu volat tam i tam.
Přeji Vám aby vy jste měli pozitivní reakce.
Starší reakce
Pokud vím tak platby kartou jsou zdarma a to i do zahraničí. Nejedná se o klasický převod z účtu na účet.
lidicky hodlám neco koupit u zoohit neví někdo když zaplatím online kartou kam peníze odesílají se .. jestli na čský ucet nebo na nemečký já jenom kolik stojí poplatek pokud na nem. tak by to mělo být platba do státu eu a to je za 200 kč teda alespon u me banky .... má někdo skušenosti
Starší reakce
já mluvím o německém zooplus.com, tam se k zákazníkovy chovají jinak, pár lidí, co odkud kupují už znám, dokonce soused tam jezdí co 14 dní pracovat, takže u mě reklamace není problém a nové díly taky ne, a i kdyby se to mělo posílat, tak to vyreklamují rychle. V Německu se k zákazníkovi chovají jinak než na české pobočce zoohit.cz

Už i ta rychlá komunikace stojí za zmínku, dokonce mi na dotaz odpověděli i v neděli večer. Jen komunikace probíhala v angličtině, ale strýček Gogle poradil, co jsem nevěděl.
Jak to výrobce myslel?
Přece když něco přestane fungovat a je to v záruce, tak to dám vyreklamovat.
Ale u zoohit nevím

.
záruka se ale na opotřebení vrtulky nevztahuje, otázkou je, jak to výrobce myslel a zda uzná vadu výrobní nebo opotřebení.
Tak naco ta záruka 4 roky?
Lepší tu vrtulku přece koupit(za ušetřené peníze)

to je fakt, novou vrtulku snadno koupím u nás.
Právě kvůli případné reklamaci, jsem do toho nešel. Ty starosti kvůli čtyrem stovkám na filtru, za to opravdu nestojej.
No tak jsem nakonec s pomocí kamaráda koupil ze zooplus.com a spokojenost. Bylo to rychlé, poslali to dokonce v sobotu odpoledne a ve středu večer jsem to měl doma, navíc doprava zdarma a ještě sleva na první nákup. Kámoš bral 3 balení Sera artemia mix v přepočtu cca za 100,- a platili jsme místo 70€ jen 65.69€, filtr mě vyšel na 1600,- v přepočtu.
Reklamace by taky neměla byt problém.

Z osobni zkušenosti můžeme Zoohit doporučit, objednávka v pondělí večer, GLS dodalo v pátek dopoledne, nepoškozené, vše opatřeno návodem v češtině ( a ikdyby ne, stěžovat si na absenci CZ návodu u německýho e-shopu mně přijde už trochu ujetý ) Cena asi těžko srovnatelná s našimi e-shopy ( zejména u německých výrobků, asi proto, že to obchází dovozce )
Prostě spokojenost.
Starší reakce
Ještě koukám, musím platit předem. ale mám problém, jelikož to potřebuji rychle, tak musím platit v bance. Do 22.10 jsem ještě na Slovensku, tak se chci zeptat, jestli někdo nevíte na kolik vyjde platba v rámci EU na zahraniční účet a jestli to nebude výhodnější platit u nás v ČR.
Já ano, desítky, stovky věcí jak pro mě tak pro známé. Není se čeho bát, spíš se boj některých českých webů...bohužel.
Dobrý večer
firmu zoohit.cz mohu jenom doporučit. Zhruba týden mi od nich běží doma filtr cristal profi e 1500.A s platbou předem a s komunikací žadný problém nebyl.
já se toho zahraničního nákupu trochu bojím, v životě jsem ze zahraničí nic nekupoval
Pak nevidím důvod kupovat v Čechách.
právě že na zooplus.com mají slevu pro prvotní nákup 3,5€ a doprava zdarma, takže místo 69,9€ bych to měl za 66.49€. a taky jsme slyšel, že česká pobočka nějak špatně komunikuje a vyřizuje objednávky. A německá zase naopak velmi dobře komunikuje a jsou rychlí, jen doprava je tak na 2-3dny, ale to je klasika a nevadí mi to.
venku je určitě levnější ,jenže doprava vyjde to podobně.
Starší reakce
ahoj,objednával jsem si u zoohit.cz a byl jsem spokoejený, platil jsem kreditkou, objednal jsem v pondělí a ve čtvrtek jsem to měl doma, nato, že to šlo z Německa to bylo super.
Starší reakce
Je tu toho veľa napísané či si objednávať alebo nie zo zoohitu, ja som si objednal CO2 set za týžden mi to prišlo a ušetril som 133eur. Čo dodať.

Starší reakce
Presne tak, len treba ist podla nemeckej alebo anglickej verzie, lebo v CZ aj SK verzii je kopec nezmyslov

Pokud jsi k tomu dostal originální manuál tak od strany 62 do strany 66 je to hezky česky

.
Starší reakce
Tak v pátek ráno filtr přišel. Trvalo to tedy 3dny od objednání, to není špatné.. Vše bylo v pořádku a plně funkční. Návod v CZ jazyce v Eheim manuálu, jak se tu již psalo...Se ZOOHIT.cz opět spokojenost...

Starší reakce
akvaristik napsal: EHEIM má návody v češtině u všech svých produktů.
Len si treba dat pozor na to, ako je to prelozene. Domam mam Eheim Pro3 2075, a cesky ani slovensky navod nie je prelozeny spravne. Su tam take perly, ako napr. prvy krok pri cisteni filtru: "Zapojte elektricku snuru do siete"

Takze orientujem sa podla nemeckej verzie a obrazkov

Ano, má tu povinnost. Jako každý.
Je to jinak, ale o tom už jsem tady psal. Nefér je, že neřeší reklamace, ani servis - viz ostatní příspěvky, a hlavně to, že nakupují jako velkoobchodník a prodávají jako maloobchodník. To se prostě nedělá. Dovolit si to mohou vzhledem k celoevropskému rozšíření. A také proto, že mají jeden sklad a nemusí krmit ryby ani platit za osvětlení, teplo a prodavače. Pokud si všichni budu všechno kupovat u takovýchto chytráků, malé obchody zaniknou, protože na rybičkách se krámek uživit nedá. V Německu proti nim bojují i velkoobchodníci, protože jim taktéž podrážejí nohy. Vám osobně se v podstatě nedivím. Bohužel minimálně 3x za měsíc řeším reklamace pro zákazníky, kteří si objednali "jinde levněji" a teď mají problém a nikdo to s nimi neřeší. Bohužel ani na reklamaci nic nevyděláte, takže jak dlouho to lze vydržet? Zatím to ale zvládáme řešit jen za poštovné.
K dopravě: od 1000,- neplatíte na akvaristik.eu poštovné, pokud jste registrovaný zákazník - to jste jistě přehlédl. Rád bych také upozornil, že nejste jediní, koho někdo podvedl. Jestli to byl živnostník, nebo obyčejný podvodník přeci není důležité. Byl to prostě člověk, který nejednal fér. Nejsou takoví všichni, věřte mi to.
Na tu fakturu jsem se ptal proto, že jeden z jejich zákazníků fakturu nedostal a reklamaci pak řešil přes nás. Proto jsem se ptal soukromě.
Že není zoohit český prodejce mě přece nemusí zajímat. Nemá každý prodejce když prodává v ČR, ze zákona povinnost zajistit český návod?
Přišel mi dotaz, který by mohl zajímat i ostatní:
Zdravím, četl jsem příspěvek k zoohitu. Zajímalo by mě, jestli jste k filtru dostal taky fakturu s DPH a vším, co k tomu patří. Díky předem za odpověď. Dušan Peuker
Dnes ráno objednáno, tudíž filtr ještě samozřejmě nemám, nicméně faktura s DPH již přišla.
Stejně tak již přišel další mail, že objednávka byla odeslána.
Již jednou jsme u zoohit.cz nakoupili a vše proběhlo v pořádku. Pokud by nějaký problém přeci jen byl, určitě sem napíšu.
Nemyslím si, že by Zoohit.cz jednal nefér vůči ostatním obchodníkům potažmo konkurenci.
Každý obchodník si může zajistit nákup dle sebe...(Lze nakopit přímo "ze země výroby" produktů za zlomkovou cenu.)A vždy jde o riziko jaké je ochoten podstoupit..
Sám převážně nakupuji kvalitnější věci, ty problematičtější s kvalitním servisem atd. Ale doba je taková jaká je a tak koukám jako zhruba dalších 80% lidí v ČR také na cenu.
Uvažoval jsem též o vašem obchodě pane Peuker, ale jelikož máte v nákupním řádu psáno:
Expresní služba PPL: od 119 Kč a navíc ještě včera cenu 2177Kč a u Zoohit.cz je cena včetně dopravy 1881Kč - o 415Kč, tedy 22% levnější. Každý si může demokraticky vybrat, jestli 22% z nákupu vyhodí nenávratně pryč a nebo ne.
Kdyby jste měl zasílání zboží v hodnotě nad 1500Kč zdarma a cena produktu byla vyšší max. o 10% vyšší než jsem zaplatil u levnější konkurence na českých stránkách, pravděpodobně bych dal přednost Peuker akvaristik..
Co se podpory českých živnostníků týče, sám platím státu dost daní jak někdo podotkl a nehodlám zavést další daň charita živnostníkům. Kor ne, když sám, stejně tak jako moje manželka i několik lidí z mého okolí měla tu čest pod živnostníkem pracovat a byli jimi podvedeni nebo se tam děly různé "nefér" praktiky. Neházím všechny do jednoho pytle, nicméně jsem se sám přesvědčil, že absolutní většina se dříve nebo později, když se jim daří řídí pravidlem s jídlem roste chuť, kdo je víc atd...
EHEIM má návody v češtině u všech svých produktů. Oni nedávají návody k ničemu, nechávají to tak, jak to je. Pokud výrobce nemá návod v češtině, od zoohitu ho také nedostanete. Oni totiž nejsou český prodejce.
Na začátku této diskuze jsem četla že nedávají návody v češtině. Byl k tomu návod česky?
Ja dnes objednal EHEIM ECCO PRO 2032 ze Zoohit.cz. Už si strhli peníze z karty, tak doufám, že budu také spokojený zákazník..
0 16.03.2010 11:57 František – vnější filtr
Objednal jsem EHEIM ECCO PRO 2036. Zaplatil jsem předem na účet ZOOHIT. Zboží jsem obdržel po jednom týdnu od zaplacení. Dodávka byla perfektní a bezchybná. Konečně mám výtečně fungující filtr, který pracuje naprosto potichu. Užil jsem si více než sedmiletou anabázi se značkovým filtrem FLUVAL 304.
Nejdříve ucpávání ventilů AQUA STOP každých čtrnáct dnů. Vyhodil jsem vnitřky a osadil kulové plast. ventily.Potom zjištění, že sací hrdlo v akvariu je nesmyslně malé a štěrbinami nasává mechy a pod.
Nahradil jsem ho nerezovým upraveným sítkem ze sacího ventilu. Dále se objevilo praskání "pacičkových" příchytek krycího víčka vrtulky. Konstrukce těchto příchytek je poddimenzovaná. Nahradil jsem je anticorrem. Ale hlavní chyba filtru je, že dělá "kravál". I když lsem měnil osičku, vrtulku, víčko vrtulky a celý filtr jsem umístil do samostatné odizolované skříně, stále bylo slyšet brum 50ti Hertzů. Kdo to zná, pochopí. Ve vrtulkách se po krátké době používání "vyběhala" díra pro keramickou osičku. Potom vrtulka /protože se rotačně rozvážila/ běhala jako nudle v bandě. Tak už jsem měl dost trápení, a FLUVAL jsem vyhodil.
Teď mám EHEIM 2036, a jsem naprosto spokojen. Trochu jsem se "rozkecal", ale uvědomte si, kolik času jsem
ztratil vyhledáváním náhradních dílů, protože na webu nic "nepasuje" k ničemu. Kdo jste vydrželi až sem, tak se mějte hezky.
Starší reakce
Presne tak, v Hornbachu neco je tam predrazene, neco bezkonkurencni. Treba tam maji levne sety Nano cube od Dennerle.
nikdo nerika, ze jsou nejlevnejsi, jen si mohou dovolit obcas bezkonkurencni slevu. zrovna filtry eheim, nevim ted jaky presne typ, tam mely opravdu dost levne.
Tak nedavno jsem si chtel koupit Eheim Eco 2034 do 180l akva.studoval jsem ceny...a sel podle rad moudrych do Hornbachu,kde mel byt nejlevnejsi..a relaita je takova ze se od ceny Zoohitu lisi o 550 CZK, to ano.. ale je o 550 drazsi!!
Tkaze Zohit vyhral, navic jsem do nich jako novy zakzanik dostal jeste dalsi slevu asi 15-20% na prvni nakup, proste bezkonkurenci cenaa do tynde jsem to mel doma.
Dalsi predstava "levneho Hornbachu byla nabourana zarivkami Hagen..zarivku 18W Aqua Glo jsem koupil v kamennem obchode Praha 10-Strasnice za 220, oni tu samou maj za 360..
já bych tam v životě nenakoupil, ušetřit nějakej peníz a třeba měsíc čekat, než se ozvou ...?
Přidat reakci
1 ...... 3 4
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 18185x