Zoohit
0 13.01.2010 09:25 Martin Gabrys – reklamace zoohit
Rád bych poprosil o radu ty z vás, kteří jste museli něco reklamovat u Zoohit. Jak dlouho se normálně u Zoohitu čeká na odpověď ohledně reklamačky ?
Před 14 dny mi přišel od Zoohit objednaný balík. V něm byl, mimo jiné, filtr Eheim Prof.3e . Přestože byl balík nepoškozený, tak na filtru je ulomená páčka uzávěru vody. Už 4x jsem se pokoušel spojit se Zoohitem kvůli reklamaci, ale dosud mi nikdo neodpověděl. Musím říct, že s takovým přístupem k zákazníkovi jsem se ještě nesetkal. Stojím teď před dilematem zda ještě čekat na odpověď, nebo jestli už mám podniknout nějaké právní kroky (DAS, ČOI apod).
Starší reakce
No a nebude to tím že Eheim automaticky tiskne vícejazyčné návody pro celou Evropu. Zkus si objednat něco co se do ČR dováží přes další distributory jako je Tetra a zjistíš že návody jsou jen pro GB a D (Britové a Němci). No a pak budeš jak magor pátrat po návodech na netu.
Tomas Enderson
To je zvláštní,objednal jsem si u zoohit eheim 2080 a světe div se,návod tam byl dokonce i v češtině.
Já u Zooplusu nakupovala několik let, protože dřív nebylo možné některé druhy krmiv sehnat jinak. Bohužel spokojená s nimi moc nejsem - sice jsou levní, ale vadí mi ty platby předem - už několikrát jsem se musela dopátrávat balíků, vadí mi to, že ty balíky chodily poškozené, někdy byl dokonce poničený obsah, a oni se nikdy neobtěžovali s tím něco dělat. Na tyto reklamace nereagovali nikdy, ani v případě, že tam některé zboží dokonce chybělo. Dneska nakupuju krmiva přímo od českých dovozců, poštovné mám zdarma, platím dobírkou a když se cokoli stane, okamžitě mne informují - naposledy se jim poškodil balík při předávání na poště, okamžitě ho vzali zpátky na přebalení a mne hned informovali, že jeden balík budou odesílat o den později kvůli tomuto problému. Takže když si člověk popátrá, i u nás lze najít solidní obchodníky se solidními cenami.
Jinak máte pravdu v tom, že je to podraz na ostatní - já k tomu dodám ještě jednu věc - jejich zboží je bez návodů v češtině...
Problém je v tom, že malí obchodníci, kteří to dělají a chtějí dělat dobře, potřebují obrat, aby mohli být konkurenceschopní. Málokdo si uvědomuje, že to, že si koupí chleba, nebo třeba krmení pro rybky v odborném obchodě, vlastně ho podporuje a umožňuje mu zvyšovat podíl na trhu. Pokud to tak není, nebudou naši obchodníci nikdy schopni konkurence. A ruku na srdce, pokud chce někdo opravdu poradit, ať už je to v akvaristice, nebo technice, trvá ten rozhovor třeba i hodinu. Pokud ale za pultem stojí osel, co o tom nic neví, je třeba jít o dům dál. Všichni takoví ale nejsou. Internetový prodejce z Německa to neřeší. Žádnou kamennou akvaristiku neuživí jen prodej ryb. Prostě tu techniku a krmení prodávat potřebuje. Jinak zanikne. Já osobně se snažím podporovat české obchodníky, ať už jsou to autoservisy, nebo řezníci a zelináři. Jinak Zoohit je v podstatě podraz na všechny velkoobchdníky. Nakupují jako velkoobchod a prodávají přímo. To není férové obchodování, ale zneužívání velikosti firmy. Nejsou tak hodní, že chtějí mít malé zisky, aby my jsme mohli mít levnou techniku. To jen pro vysvětlení.
v podstatě s tebou souhlasím.ale moc manželek za pultem nevídám.myslím že stále převažují prodavačky které makaj za min.mzdu které nemají zaplacený ani státní svátek. a o tom co prodávají vědí prd.a to nemluvím jen o akvaristice!bohužel stále majitelé dávají přednost laciné nekvalifikované síle než aby připlatili za odbornost a zkušenosti.nemíním podporovat líné české obchodníčky.ovšem rodinou firmu kde se o úspěch stará celá rodina podpořím rád i za vyšší cenu!
Vzhladom na to, ze drviva vacsina ludi neovplyva prebytocnymi peniazmi, tak je celkom pochopitelne, ze idu po cene. Ja robim to iste, nakupujem v CR alebo GB, a aj s postovnym je to zvycajne o polovicu lacnejsie. Koniec koncov, aj ti predajcovia u nas (v SR aj v CR) to robia tak, ze to nakupia v zahranici, a predavaju to u nas za 2-nasobnu cenu (v SR 4-nasobnu). Takze my ako konecni spotrebitelia mame byt zli, ked robime to iste, co obchodnici? Naco mam platit lubovolnemu obchodnikovi 2-nasobok, za to, ze mi to iste iba posunie? A bohuzial vacsinou o tom vie este menej ako ten, od ktoreho to kupil? Takto to mozno fungovalo v stredoveku. Dnes mame internet, tak ho pouzivajme aj na to, na co primarne vznikol - obchodovanie

Viac na tuto temu v autobiografii H. Forda, preco nepredavat za co najvyssiu cenu, ale za co najnizsiu a s maximalnymi sluzbami. Velmi dobre vedel, o com hovoril
A na margo tych zamestnanych manzeliek a spol. - ked chcem dat manzelke peniaze, tak jej ich dam priamo, a nie cez obchodnika XY, ktory si z toho vacsinu zoberie pre seba. Ale ak neviete, ako sa zbavit prebytocnych penazi, mozte to robit aj tak

... díky za toto rozhodnutí, ač nejsem ze Sklorexu...
Ono to má ještě jeden aspekt. Pokud budeme všichni všechno nakupovat v cizině, možná se brzy dočkáme toho, o co tihle giganti usiluji: U nás nebude od koho nakupovat. A pak se ceny teprve dostanou na tu správnou výši... Ono u nás v Čechách už nějak neplatí, že u někoho nakoupit znamená, dát mu vědět, že je dobrej a že jsem spokojenej. Většinou se jde jenom po ceně. Na rozsahu řetězců v naší zemi je znát, že nadnárodní firmy to rychle pochopily. Možná, že bychom se měli zamyslet, že naše české obchody zaměstnávají za pulty naše manželky, tchyně, kamarádky... A pozor, teď nemluvím jenom o akvaristice, ta to nezachrání, mluvím o české povaze, která ničí všechny, kteří to chtějí dělat jinak. Do obchůdku si skočit pro radu a pak koupit u těch podavačů v řetězcích, případně Bůh ví odkud z internetu. Existují obchody v Čechách, které i před svátky dodávaly do druhého dne...
Jakmile máš napsáno příprava k zaslání,tak druhý den zboží expedujou pošlou ti e-mailem číslo balíku a cestu balíku můžeš sledovat po internetu on-line.Do 3-4 dnů to máš doma.
Rozhodne ne po terminu 15 prosince.
Se zoohitem mam dobre zkusenosti
Objednaval jsem od nich z Anglie Eheim 2128 v te dobe za mene jak polovinu co stal u nas a pak jeste krmitko Eheim z Nemecka o tretinu levnejsi nez u nas.
Vse mi prislo cca za tyden a v poradku. S reklamacema u nich zkusenosti nemam.
Ja kdyz nakupoval u jejich zahranicni pobocky, penize tam "sly" neuveritelnych nestastnych 9 dni. Jakmile vsak zooplus potvrdil prijem, mel jsem filtr treti den rano od potvrzeni doma.
Tak už mi přišel potvrzující email a na zoohit mám místo čekání na platbu napsáno "příprava k zaslání". Tak uvidíme, budu informovat o stavu zásilky.
Zrovna včera jsem se rozhodoval koupit či nekoupit.Zrovna filtr.Už jsem měl vypsanou i obědnávku.Ale pak mi začalo vrtat hlavou totež.Zaplatíš celou částku dopředu.Přijde nebo nepřijde.A co až se pokazí.Problém s reklamací.nakonec jsem se rozhodl dát o nějakou kačku víc a zítra jedu do Sklorexu.A mám jistotu.
Zatím bych nervozní nebyl, pokud jste příkaz zadal 22.12. večer, fakticky jej banka provádí příkazem 23.12. na centrum a od 24.12. byly svátky a víkend, kdy se ani v bankách nevrtí, takže připsán na účet zoohitu může být opravdu až dnes (či zítra) dle banky, kde má účet...Pravda, na to, že máme jedny z nejdražších bank na světě bych si představoval také rychlejší "cvrkot" .

Taky doufám, že je vše jen pozdrženo svátky, nicméně reagovat na kontaktní formulář by mohli. Musím vydržet, nic jiného mi stejně nezbývá.
Já mám se zoohitem velmi dobré zkušenosti. Objednala jsem si tam nový filtr Eheim profi 3e 2078, orig. náplně a další "hračičky" pro rybičky za cca 11 tis Kč. Objednávala jsem v neděli a balík přišel ve čtvrtek - což je úžasná rychlost (bylo to na začátku listopadu). Návody v češtině u všeho byly

Bedna mi přišla trochu poškozena, zboží poškozeno nebylo. V dotazníku se v zoohit ptali na spokojenost s přepravní službou, tak jsem jim to napsala a oni mi za to malé poškození bedny dali kód na slevu 5 % - což také není k zahození

Kchrz: Nevýhodou tvé dodávky jsou podle mne svátky - holt v těchto dnech vše déle trvá :(
Já mám se Zoohitem trochu problém.
22.12 jsem si objednal filtr a ihned uhradil fakturu převodem z účtu. Doposud mi nepřišel ani email s vyrozměním, ani fitr. V profilu Zoohitu mám stále - "čeká se na platbu".
Kontaktní forumluář jsem již vyplnil a odeslal 2x a stále žádná reakce.
Začínám být kapku nervozní, 6500,- v luftu není málo.
Starší reakce
Taky jsem u zoohitu.cz koupil filtr Eheim 2080 i s mediasetem 208 za bezkonkurenční cenu 6921,-Kč.
V sobotu jsem objednal a ve čtvrtek jsem ho měl doma,takže zatím jen pozitivní zkušenost.
mám přesně tu samou zkušenost, s obchodem jsem velice spokojen. Teď už je i možnost převést peníze na účet a ne jen platit kartou. Jediný mínus jak už zde bylo je ta delší komunikace.
1 05.12.2009 11:53 smik Takže doplním zkušenost s tímto netovým obchodem tak jak jsem slíbil.
Chtěl jsem koupit filtr Eheim Prof III 2075, ten je za nějakých 4890,-Kč, jako nově registrovaný jsem měl ještě slevu 10 % takže cena na nějakých 4500,- (velice slušné). Po problémech s kartou mi poslali číslo účtu na který jsem platil předem (trošku obava). Za asi 3 dny filtr došel. Po rozbalení jsem zjistil, že jedna spona, která drží hlavu filtru je prasklá. Takže peripetie s komunikací přes kontaktní formulář a reklamace zboží. Filtr zaslán zpět na náklady prodejce. Za asi týden po odeslání jsem obdržel filtr nový.
Zkušenost veskrze pozitivní a myslím, že se není čeho obávat. Jako hlavní nevýhodu považuji komunikaci, která probíhá přes kontaktní formulář a je trošku na dlouhé lokte. To co by se telefonicky vyřešilo za minutu tak trvá týden. (musím ale uznat, že reakce na mé dotazy trvaly do 2 dnů). Pro někoho může být nevýhoda nutnost platit zboží pouze kartou.
Hodnotím vcelku pozitivně a to hlavně z důvodu cenového, protože za ty peníze bych ten filtr nekoupil ani ve velkoobchodě. Co jsem se díval tak třeba filtry 2080 jsou taky za parádní peníz.
Starší reakce
Ceny jsou nastavené podle trhu. Nic ti nebrání si to objednat v německé verzi shopu

.
no právě jsem z toho trochu zmaten, na těch německých stránkách je ten filtr dokonce ještě o cca. 200,- kaček levnější. Jde mi jen o to, abych neposlal někam peníze a nic nedostal.
Je to česká odnož renomovaného německého e-shopu zooplus.de. Takže myslím bez obav.
0 30.11.2009 12:54
Miras [111] ahoj, má někdo zkušenosti s tímto e-obchodem:
www.zoohit.cz/…. chci tam objednat filtr, ale chtějí platbu předem, tak abych se nenapálil.
Starší reakce
Tak mi ten filtr posílali přes GLS, mají pobočku i v ČR a tracking byl bez problémů, za pár dní (díky sttánímu svátku a víkendu) jsem ho měl doma...
Tak teoreticky by zboží přijít mělo, takhle velká firma by si nedovolila nějakou ostudu (alespoň doufám). Mně na nich vadilo to, že pokud jsem měla dotaz ohledně sortimentu a tak, tak se ozvali rychle, ale když šlo o reklamaci, dělali mrtvého brouka. A dost mi vadilo, že si peníze strhávali dřív, než přišlo zboží - já toho vždycky objednávala hodně, takže mi šlo třeba 5 balíků, a chodily postupně, tak to byl trochu adrenalin - přijde? Nepřijde? Jejich internetové sledování zásilek v té době moc nefungovalo, snad už to teď mají lepší. S tím, že nedodávají české návody, si ale podle mě docela zadělávají na průšvih, jestli je někdo práskne.
Tak žádnej návod k tomu nebyl jen obrázek na složení.
Jinak se mi dnes ozvali mailem tak jsem jim trochu křivdil. Moje karta opět neprošla a důvod nikdo nezná. Zaplatil jsem jim tedy převodem z účtu na účet dopředu před přijetím zboží. Tak pak poreferuju jestli jsem přišel o prachy nebo ne

.
Já ti věřím, ale především věřím skutečnostem a vlastním zkušenostem. Podle mě, a budu operovat obecnými argumenty - vůbe ne diskutovaným e-shopem, který sám svým fungováním prokáže zda bude OK, či z něj bude Zooshit.
Teď těch pár věcí: - určitě bych se nebál nakupovat v e-shopu, který má zahraniční background. Jednání o (případných) reklamacích jsou většinou se západními firmami férovější než s tuzemskými.
Upřesnění objednávky - telefonicky? To snad doručení. Jinka tyto diskuse běží po mailu, protože telefonem by se to i v tuzemsku hodně prodražilo.
To není vůbec obhajoba diskutovaného e-shopu, či něco proti tuzemským, sám v osvědčených nakupuji. Jenom nemám rád zevšeobecňování a rychlé soudy bez přímé zkušenosti. Věta se napíše a je z ní zevšeobecnění, které se pak dlouho táhne a může se stát mýtem, tak jako jiné diskutované věci.

Já dřív nakupovala přímo u Zooplusu (Zoohit je jeho česká mutace), dokud se mi vyplatilo brát tam krmiva ve velkém (to se dnes už nevyplatí, ale řada věcí, jako jsou třeba šplhadla pro kočky nebo zrovna ty Eheimy, tam vycházejí hodně lacino). Problém je jeden zásadní - reklamace. Chodily mi poškozené balíky, občas něco i chybělo a reakce na vzkazy žádná. Peníze si vždycky strhli dřív, než přišlo zboží. A další věc - nejsem si jistá, jak to má teď ošetřeno Zoohit (ale asi stejně jako Zooplus) - nejsou návody v češtině, což je ve chvíli, kdy dodávají na český trh, vlastně protizákonné. Docela by mě zajímalo, jestli dostal Smik k tomu kočičímu škrabadlu i český návod.
No některé věci tam jsou o tisíce levnější než u nás. Některé dražší. Ta komunikace mi taky vadí.
Já si osobně myslím,že taková konkurence není na škodu..Jsem dost často v Rakousku a když koukám na ty ceny akvarijní techniky tam a u nás ..Tak si říkám jen houšt takovým obchodům....Bude to jen dobře pro nás ..

No nevim, nejsem si uplne jista, ze bych do toho sla. Nemecka firma - trable spojeny s reklamaci, navim na strankach neni zadnej kontakt k urychleni cehokoliv. Obvykle pri nakupu telefonem overuju, jestli to prijde za udanou dobu, jestli ta barva je opravdu takova - no proste ptakoviny, ale musi to bejt. To snad radeji pritlacim a poradne progugluju ceskej trh. Pokud najdu solidniho ceskyho prodejce, tak me ty dve kila uz asi nepos...u

Platbu autorizovanou mam. Bez problemu s ni platim. S tim zůstatkem nevím. Na nákup tam rozhodně bylo, ale nevím jestli tam nemusí zůstat nějaká větší rezerva. To považuju jako jednu z možností.
jen takovy dotaz zda mas kartu autorizovanou pro platbu pres net (ja si musel u KB pro nektere druhy plateb toto povoleni vyridit zvlast), dalsi moznost je zda jsi mel dost penez na karte, mam zkusenosti s platbama, ze pokud nemam dost penez na uctu tak me to proste nepusti.
No nedávno jsme u nich kupovali škrabadlo pro kočku bylo asi o 50% levnější než jinde u nás. Dodávka v pořádku, peníze si strhnou až po dodání zboží.Teď jsem si u nich objednával právě Eheim 2075, ale nevzalo mi to kartu a nevím proč. Nevýhoda je, že musíš platit výhradně bankovní kartou, jiná možnost není. Další nevýhoda je, že se s nima nedá nijak spojit. Pouze jen přes jejich kontaktní formulář. Na moje dotazy nikdo (zatím 2 dny) nereaguje.
No jo to mně navíc nenapadlo, že vlastně reklamační je podle země kde se prodává, což je logické, páč je to u všeho zboží. Pak v tomto případě mají v hodně komponentech nabídky mají čeští internetoví prodejci hodně velkého smolíka.
Nic se neprodraží. Pokud dostaneš poškozené zboží nebo uplatníš reklamaci proplatí tato firma poštovné za zpětné zaslání v plné výši. Že firma sídlí v Německu nehraje takovou roli. Pokud u nás podniká platí pro ní české občanské právo.
Pravda je, že cena těch Eheimů není nezajímavá a ty zrovna nepatří k těm, které by bylo nutné nějak reklamovat

Zdravím,
kupoval jsem od nich filtr JBL (i když teda na zoohit.com jelikož to měli o 1/3 levnější než na zoohit.cz), max. spokojenost, filtr běží bez problémů a tak si nemám na co stěžovat...
Firma sídlí v německu..toť otázka..levné to můžou mít páč to kupují přímo v německu u výrobce..
www.zoohit.cz/…
1 05.11.2009 04:02 Jukub – www.zoohit.cz
Ahoj,
chci se zeptat na vaše zkušenosti s tímto obchodem? Našel jsem tam, asi nejlevněji na českém webu
www.zoohit.cz/….
Dík za reakce.
Přidat reakci
1 ...... 3 4
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 18185x