Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Přepad pro filtr

 

NápovědaFórum » Technika » Filtry 

Akvaristik.eu

Přepad pro filtr
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   08.11.2015 20:19 Muž Humbal89 [47] - Jížní amerika-Black waterRe: Těhňajs
Tak to bych se vůbec neptal tady a nechal tu výrobu na nich ne přeci, určitě už pár přepadu vyrobili ;)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   08.11.2015 18:31 Těhňajs Re: sachlj
Proto jsem ukazoval fotografii se skleněnou komorou. Tady kdyby průchod nějak např začal téct, tak se zastavi motor ve filtru. Vypustí se voda v prepadu a už se na tom muze pracovat - cele akvarium zůstává napustene. Kdyby tam mela byt jen trubka ze dna bez žádné komory, tak to bych se bal. Profesionály na slepeni akvária mam, neni to žádný laik. Už par nadrzi slepili. ZEKIA se jmenuji.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   08.11.2015 17:31 sachlj Re: Těhňajs
Funguje každé řešení kde se použije fištrón a nekopíruje se jen něčí nápad na 100% protože každý to má jinak. Přepady vyráběné vrtáním dna jsou to nejkomplikovanější na vyřešení těsnosti kdy stačí malá drobnost a vyteče komplet akvárium na podlahu. Taky se musí udělat stůl s dírou na správném místě a při zapojování filtru s tím ani nepohnout. U velkých, mořských akvárií mají taky vrtané dno ale tam mají max 10 cm nasávací koš a filtraci vedenou do uzavřeného filtru. Nemusí tak řešit přepad. Přepadů je několik druhů a ty jsi vybral ten co musí dělat velmi zkušený sklenář. A jednou vrtaná díra do akvária se jen tak nezacelí a opravuje se to špatně (zvětšit nebo zmenšit).
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   08.11.2015 17:28 Muž Humbal89 [47] - Jížní amerika-Black waterRe: Těhňajs
Ale je tu speciální vlákno na přepad... Jak na přepad? Ť jsou i nákresy atd myslím
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   08.11.2015 17:26 Muž Humbal89 [47] - Jížní amerika-Black waterRe: Těhňajs