Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Betta splendens - pohlaví

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Určení pohlaví ryb 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránkuPřejít na další stránku   1  
Betta splendens - pohlaví
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.04.2012 12:33 Muž MrHu [300] Re: JagerMaister
Ony se takhle někdy předváděj i samice. :-) Ale tohle konkrétně bych taky viděl na samce. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   28.04.2012 12:08 JagerMaister Re: dblazek
Sú to samce. Ten prvý sa predvádza pred sklom a druhý je určo samec.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.04.2012 11:37 R Muž romant [27987] Re: dblazeks
Zkusit to můžeš, ale já si myslím že máš dva samce, ale můj názor ber s rezervou, nejsem kdovíjakej odborník na bety. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   27.04.2012 19:07 Muž dblazek [16] - Cichlidy
Fotka k příspěvkuFotka k příspěvku Tak jsem po dlouhé době udělal foto už břibil i samec. Ale pořád nevím jestli je toto samice nebo samec,
jsou rozdělený mám je skusit dát do jednoho akvaria?
 

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   19.04.2012 22:18 Kačka Re: Wayne
Fotka k příspěvku já mám právě ještě tady tuhle..a té si ten náš vůbec nevšímá..ta kolem něj plave a nic..a jen vykoukne ta druhá a hned po ní jde hmm jsem začátečník,takže jsem jednala jen jak mi poradili ve zverimexu. i když teď vím, že tam jsou ještě větší laici než já.:-(..dostali jsme Betáka jen v takové malé kouli, ale bylo mi ho líto, tak jsme okamžitě koupili 40l akvárko.. přemýšlím, že koupím ještě jednu samičku, aby tu starší neuhnal.. :-|
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   19.04.2012 22:02 Wayne Re: Kačka