Agroholding
Dneska jsem se zkoušel dostat na stránky agroholdingu s akvarostlinami a zdá se, že již tento sortiment nenabízejí :(. Znáte ještě nějaké jiné pěstírny akvarostlin se slušnou nabídkou, cenami a e-shopem kromě AQUA DAHO?
Starší reakce
Mě je poslaly ,až když jsem jim napsala,že ruším objednávku.Pak do tří dnů byly doma.Jinak na email nereagovali ,telefon nezvedali.
No ceny mají vskutku krásné. Ale zase moc chvály tu na ně neslyším ve výsledku. Nabídka taky není zrovna široká. Aqua-Daho má možná i trochu lépe zpracovaný E-shop. Já zatím nakupoval vždy v Aqua-Daho a domluva perfektní. Když zatrhnu Nenahrazovat tak mi nic nenahradí ani omylem a co je skladem je u nich vidět - Teda aspoň se mi nikdy nestalo, že by něco, co jsem objednával se zelenou značkou, nepřišlo. Dárek byl v zásilce vždy. Jedinné co to kazí je ten drahý kurýr. Bezproblémů to pak vytáhne cenu rostlinek na úroveń těch co člověk koupí v akvaristice. Takže je to dobré tak při kupování celé sady na nové akvárium. Jinak moc ne no
0 07.11.2010 21:07 Markasimo Nevíte prosím někdo, co se s tou firmou stalo? Objednávala jsem asi před měsícem v jejich katalogu a nic, ani kytky ani email... Tak jsem tam volala jestli jako fungují - paní že jo, že jim obejdnávky chodí (to asi neznamená, že s nimi něco dělají, očividně), že to mám poslat na mail - poslala jsem s žádostí, ať mi laskavě dají vědět co mají/nemají a kdy to případně pošlou - objednáno ve čtvrtek ráno - a nic, žádná odpověď.
Nevíte tedy jestli třeba malé objednávky už pro ně nejsou zajímavé? (abych se zbytečně nesnažila...)
Díky.
Starší reakce
0 26.03.2010 10:10 Tengo – AGROHOLDING
Ahoj ma zkusenost z AGROHOLDING je ze uz tyden cekam na rostlinky a nic.Objednaval jsem pres ten jejich katalog a po dokonceni obednavky mi to napsalo ze probehla uspesne.Tyden s tydnem se sesel a nemam ani rostlinky a ani odpoved na e-mail co jsem jim psal vcem je problem ze mi nedorazily bohuzel neopovedeli.Takze budu muset volit jineho prodejce skoda ceny maji totiz fajn.
Starší reakce
A proto poučen z předchozích nezdarů tohle řeším už jedině za souhry telefonu a až pak emailu...
Nevím proč to u nás funguje takhle, zajímavé je, že v Polsku kde berou rostliny kupříkaldu i od Rataje se mi nestalo, že by daný druh prostě nebyl...Přitom když jsem je zkoušel objednat přímo ze Šumperka tak prý nejsou...
Naprostý souhlas. Jestli si něco objednávám tak asi proto, že to chci a nechci něco jiného. Pokud uvedu nezaměňovat za jiný druh, tak tím myslím nezaměňovat. Pokud chci kompletní objednávku tak tím myslím kompletní. Funguje to tak všude (skoro) tak proč né i u rostlin. Takže
Bohuzel si moc nepomuzes, je (bylo) to vsude stejne.
To je prece naprosto absurdni vec, bez predchozi domluvy dodat nekompletni zbozi, nebo zbozi jine.
Tohle se vsichni "rostlinari" musi naucit, a nehresit na to, ze jde "o par kytek".
Ja uz balik vzdy vratim, i kdyz to pro me samozrejme bude neprijemnost, kdyz nebude obsahovat to, co bylo objednane. A je mi jedno, jestli tam bude knizka navic, par jinych kytek navic....
Komunikace může být základ celého problému...Plus by to chtělo lepší e-shop, pravidelně aktualizovaný...
Já jsem objednával kytky z Agroholdingu tento týden a jsem maximálně spokojen - objednáno v neděli večer přes jejich e-shop, ve středu ráno byl balík doručen. Vše označené, popsané, !velmi slušná kvalita!, bezkonkurenční ceny, navíc dárek Aglaonema (pokojová nebo terarijní). Jen některé rostliny měli vyprodané (což z e-shopu nejde poznat) - takže asi nejlepší je si tam zavolat, abyste věděli, co vám příjde. Ale jinak doporučuju! Fotku kytek vidíte, ne? R.
Já objednával z agroholdingu a nakonec jsem objednávku rušil, je tam domluva na nic.
Starší reakce
Tak jsem se pokoušel řešit špatně zaslané kytky ale vůbec se neobtěžovali. Takže agroholding už nikdy!
Starší reakce
0 12.05.2009 08:13 migun Včera jsem si objednal 2Oks rostlinek.
liliovníček novozélandský,bakopa drobnolistá,bakopa objímavá,zakucelka plazivá,kolovka indická,
plevuňka růžovolistá,šípatkovec odnožující,mokřanka siamská a kryptokoryna olivová.Všechny rostlinky už mám dnes doma.Každá je zabalená zválšť v sáčku.Všechny vypadají krásně.Takže jsem s Agroholdingem spokojen,jsou o polovinu levnější než rataj a korát nemají takový výběr.
Starší reakce
Bohuzel, jak jsem psal, clovek si nevybere, u vsech stejne. Zbyva nam tedy vsem trvat na ctvrte variante (nesmirit se s tim, a pozadovat zaplaceni pouze zbozi, co jsme objednali). Chapu, ze ne vsechny kytky jsou stale namnozene, s primhourenim oci pochopim i to, ze nabidka na netu neni aktualni, ale nedodani casti zbozi bez upozorneni, nebo zameneni za jine, to opravdu ne. Snad to brzy prijde normalni i pestirnam.
já volím 4. variantu, protože tohle mě fakt naštvalo. Příště Aqua - Daho. Teda jestli to nebude stejný ale co jsem tak čet tak je asi lepší.
Uz o tom mluvim dele, nechapu to, delaji to vsechny firmy "z oboru", co jsem zkusil. Inspirovalo me to k male ankete v mem profilu. Priznam se, ze dosud jsem volil variantu treti, naposledy jsem se zarekl, ze priste to bude ctvrta.
Nechápu, že si to tak ty rostlinné firmy dovolují, posílat jiné zboží než si objednáš, to je vrchol. To jako kdybych si objednal mikrovlnku a přišla by mi lednička, to je prostě nemyslitelné.
tak já taky přidám reakci, přišel balík s nadšením jsme ho otevřel a rozzářily se mi oči. jenže po bližším prohledání kytek jsem zjistil mi zaslali trošku něco jiného než jsem chtěl. Takže moje objednávka:
rotala rotundifolia, hygrophilla polysperma,e. subulatus, e. fluitans, cryptocoryne Walkerii, cryptocotyne lucens, ceratopteris cornuta, cryptocoryne pontederiifolia
přišlo tedy: rotala rotundifolia, hygrophylla salicifolia e. subullatus, hydrocotyle vulgaris a kryptošky. To je vše. Docela sem zklamanej už jsem tam volal a prej se to vyřeší příští tejden že se mám ozvat. To je asi vše.
Starší reakce
Pridam zkusenost z tohoto tydne. Objednano v pondeli odpoledne. Z Agroholdingu odeslano ve stredu. Prijato prave ted (patek). Poslali cca 2/3 objednanych rostlin. Bonus zadny. Rostliny na prvni pohled OK. Ono by asi bylo prece jen rozumnejsi tam objednavat na jare/lete.
Ahojte, mám otázku hlavne na akvaristov - Slovákov. Nemáte náhodou niekto skúsenosti s tým, či sa dajú rastlinky z týchto dvoch firiem posielať aj na Slovensko? Firma Aqua-Daho má na stránke mimochodom spomenutú vetu "V České republice rádi uspokojíme i jednotlivé objednávky maloodběratelů - akvaristů." čo naznačuje, že zrejme nie, ale v Agroholdingu, som nič podobné nenašla... Ak nie, odkiaľ objednávate rastlinky? Teda okrem Rataja...
nie že by som ich nejako spochybňovala, ale hľadám dostupné možnosti
Nj, nahrazování fakt "pobaví", když se člověk pokouší o biotopní skladbu druhů a oni místo echáčů "amazon sword plants" (amazonicus / bleherae) dodají třeba nějaký pěkný kultivar
Moje zkusenost je takova, ze je to vsude stejne. Co se tyce nahrazovani, nedodani objednanych druhu bez varovani predem, neaktualni nabidky .....
Zalezi na tom, jak se kdo vyspi a precte podrobne pokyny v objednavce. Absolutne to nechapu, copak je normalni, kdyz si objednam rolak, dodat podvlikacky? Kdyz objednam krajkove spodni pradlo, poslat mi bez vysvetleni jen kalhotky?
Mirne u me vede ve srovnani rataj/agroholding/daho posledni zminene, omylu zatim nejmene.
To je pak clovek skoro v soku, kdyz jedna treba s vivariem. Je videt, ze kdyz se chce, jde to.
Hmm, moje zkušenost je celkem opačná. Když kytky, keré jsem chtěl, neměli, volali, jestli to mají poslat bez nich, nahradit, nebo zrušit celou objednávku. Je ale fakt, že slíbili, že jakmile budou, tak se ozvou, což neudělali, ale já už je později stejně nepotřeboval.
0 10.02.2009 13:25 PetrX – už asi nikdy agroholding
Čerstvá a hodně špatná zkušenost!
Objednával jsem v neděli 9 druhů rostlin. V pondělí ráno mail, že je posílají - říkám si že je všechno OK. Dnes (uterý) přišl balík a ejhle...
Kytek 6, některé co měly být trs tak je tam 1, zbytek nikde. Žádná omluva, žádné info že nejsou, žádná kytka navíc. Že jsou celkem mizerné teď v zimě chápu, ale jinak hnus, hnus, hnus.
Starší reakce
Mě pokazili objednávku - z 15 objednaných přišlo jen 13, z toho 2 jiné, než jsem objednával :(
Ale aspoň se pak omluvili...
Starší reakce
tušil jsem,že tomu bude tak
na tu poštu jsi měla jit hnedle druhej den,co jsi měla z agroholdingu zprávu,že to pošlou
Tak jsem dneska přišla ze školy a babička říká, že zase nic nepřišlo. Tak jsem si zašla na poštu a byl tam balíček!!
Doma jsem ho hned otevřela a super - rostliny v dobrém stavu, všech 9, které jsme si objednala, a k tomu jako dárek 6 dalších rostlin!! Takže paráda.
Tak to dobře dopadlo, paní se omlouvala, že už jsem asi 4., co si stěžuje a že prý ve čtvrtek na chvíli vypadl proud, tak proto možná nebyl slyšet zvonek, ale i kdyby to tak bylo, člověk, který balíčky rozváží, nedal do schránky žádný lístek, takže je to jeho vina. Doufám, že na druhý pokus už všechno vyjde.
Nadej jim, pošťákům. U nás jedna pošťačka zcela běžně dává lístky a ani se nesnaží zazvonit a předat balík. A když jsem slyšel co se děje přímo na poštách...
prostě nenechat se ukecat, vynadat jim a nepřebírat.
Tak jsem dneska ráno volala panu Prokopovi a říkal, že to teda nemá brát, že udělají reklamaci na poště a že mi dneska pošlou novou zásilku. Jenže teď jsem přišla ze školy a ve schránce byl lístek, že mě opakovaně vyzývají k vyzvednutí zásilky!! Jenže každý den je pořád někdo doma, takže nikdo s balíčkem nepřijel a ani se nenamáhal hodit do schránky lístek. Musím jít na poštu a říct, že mi nepřišlo 1. upoornění a hlavně to, že pořád byl někdo doma a pracovník ani nenazvonil, takže prostě balíček nepřijímám, protože jde o akvarijní rostliny.
Moje zkušenosti za poslední 2 týdny je že pošta má tak 3 až 4 dny zpoždění,5 balíků mě přišlo,10 jsem jich posílal a ani jeden nedošel tak jak garantují(nestíhají)
nn když jsem od nich bral poprvé,měl jsem stejnej problém...zavolal jsem tam a pán mi řekl abych to ani omylem nepřebiral,páč česká pošta je povinná to doručit do 24 hodin na misto určeni,pokud to nedodrži,tak si to agroholding.cz vyřidi zcela sám a zašlou to znova!aniž by byl poškozen zákaznik!ale jistějši by bylo zajit na poštu a optat se zda ti něco nepřišlo(OB)abys měla jistotu
v každym připadě počkej na vyjádřeni ze skleniku..tlf na pana Prokopa 605 252 106 zkus mu zavolat,za to nic nedáš
Taky jsem právě čekala na telefon a nic, asi stačil ten email. Myslela jsem, že nebudou žádné problémy, když jsem na fóru četla, že je to dobrá firma a že rostliny přijdou rychle a v dobrém stavu.
Takže pokud to někde leží na poště, mám žádat o nový balíček?? Nemůžou mi říct, že oni za to nemůžou, že je to chyba pošty (kdyby to tak bylo)?? Přece nezaplatím za nějaké uschlé kytky...
dost se divim že ti nevolali že to poslali
ale 100% to je chyba pošty,tak počkej dokud se ti neozvou...ale věřim že to odeslali.to je jistý...
No počkám ještě do zítřka, jestli mi nenapíšou nějaký email. Kdyby aspoň napsali, že to poslali a že neví, kde je chyba, ale nepíšou vůbec nic. A ve schránce jsem ani žádný lístek, že to mám na poště, neměla, takže chyba není ani na mojí straně.
nic nepřebirej a domluv se s nima
pošlou ti náhradu
ale musi to bejt vina pošty,oni maji nákou smlouvu s nima....
0 30.10.2008 19:36 Evicaaa – Agro Holding
Já jsem si v úterý odpoledne objednala rostlinky od Agro Holding, ve středu v 6 ráno mi přišel mejl, že mi je dnes (jakože 29.10.) pošlou, tak jsem se těšila, že mi dneska přijdou a nic. Na svých stránkách napsáno, že objednávky odeslané do 12-13 hodin přijdou zákazníkovi do 24 hodin, tak jsem z toho usoudila, že tu moji objednávku pošlou ve středu (jak sami napsali) a dneska že ji budu mít. Tak jsem zvědavá, jak to dopadne.
Starší reakce
No vidíte, a moje kytky zdarma raději jeden člověk nechtěl, když jsem mu na dotaz odpověděl, že se nějaký ten plž v mém akva najde
.
ahoj Side
Já kupoval 2x z Agroholding.cz a nikdy jsem to štěsti se šnečky neměl
a k rostlinám co jsem objednával(večer) tak ráno telefon a hned jsem věděl co a jak,takže já osobně spokojenost..o dárcich nemluvě
je to cca 2 roky zpět..
u A-D podobný...
Vám jde asi o levatky, okružáky ap., že?
Když slušně požádáte, věřím, že vám lidé z AQUA-DAHO nějaké ty šnečky přibalí. (V Agroholdingu nenakupuji, takže nevím, jestli v této firmě taková možnost existuje...)
(Ale je možné, že budete mít štěstí a kytky k vám dorazí i s jejich vajíčky.
)
A kdyby je náhodou v pěstírnách neměli, zkuste nějakou akvaristiku v okolí - třeba se v jejich nádržích nějací šnečci najdou. Nebo vám vypomůže nějaký kolega? (Kdyby bylo nejhůř, nějaké šnečky bych vám mohl přenechat sám.
)
Co se týče sortimentu rostlin - zkuste si do AQUA-DAHO zavolat a poptejte se, jak to aktuálně vypadá s nabídkou rostlin, které si pro tu vaši JV Asii, resp. Thajsko, vyberete. Určitě vám rádi sdělí i takovou informaci, jako např. - kdy dorazí čerstvé importy a jaké kytky lze v zásilce čekat. Je totiž docela pravděpodobné, že ne všechny rostlinky uvedené v aktuální nabídce také skladem budou!
(Tak ať vám v rámci "náhradního programu" nepošlou kytky, které by se vám nemusely hodit.)
No a jestli máte časové možnosti a nevadí vám mírné zvýšení celkových nákladů, můžete zvážit osobní návštěvu v A.D.! Jednak si můžete vybrat přímo na místě a pak - pokecat s příjemným personálem také stojí za to...
Starší reakce
Já vím, však tu mi nedali jako "bonus", ale tu sem si objednal sám!
0 07.08.2008 12:19 Johan [4952] - Rostliny 5.8.08 jsem si u agroholdingu objednal kvítka. Objednával jsem je ráno v devět hodin a podle informací na jejich stránkách, měli být odeslány ještě ten den. No, zkutečnost byla ta, že jsem druhý den v 5 hodin ráno dostal mail, že mi budou "dnes" odeslány. No, počkal sem si tedy do 7.8. kdy mi pošta přivezla balík. Vše bylo podle předpokladů v emerzní formě. Měl jsem objednáno:
> 1 Spiranthes cernua ....................30,00
> 1 trs Rotala rotundifolia...................17,00
> 1 trs Ophiopogon japonicus..................20,00 (trs ve skutečnosti znamenal 1rostlina)
> 1 Hygrophilla polysperma................15,00
> 1 Hygrophilla difformis ................15,00
> 1 Hygrophilla corymbosa.................15,00
> 1 Hygrophilla angustifolia..............15,00
> 1 Cryptocoryne wendtii v. jahnelii......30,00
> 1 Cryptocoryne wendtii v. krauteri......30,00 (trs ve skutečnosti znamenal 1rostlina)
> 1 Cryptocoryne thwaitesii ..............30,00
> 1 Cryptocoryne petchii .................30,00
> 1 Ceratopteris thallicroides ...........15,00
> 1 Ceratopteris siliquosa ...............15,00 (nebyla dodána, ale zaúčtována ano)
> .--------------------------------------------------------
> .Cena celkem s DPH 5%: 291,00 Kč + plus poštovné a balné 105 Kč.
Nevím jestli popletli objednávku nebo to je normální, ale k dodaným rostlinám jsem dále dostal spoustu dalších, o ktetrých nebyla nikde ani zmíňka.
A to mě trošku, za ten zapomenutý rohatec, potěšilo.
> 1 Echinodorus cv. Ocellot
> 1 Bacopa monniera
> 1 Hygrophilla siamensis
> 1 Hygrophilla var. nervata
> 1 Hygrophilla difformis
> 1 Eleocharis vivipara
> 1 Hydrocotyle leucocephala
> 1 Myriophyl3um aquaticum
-
v "bonusech" ani jedna terarijní kytka! a kvítek byl plný košík
Jsem si připadal jak na Vánoce. Takže až na zapomenutou rostinku jen to nej=). Jak nízká cena, tak i velikost rostlin. Sice né vždy trs byl trsem, ale "bonusy" to vynahradily. Neobjednával sem si sice žádné "špeky", ale žádná rostlina nebyla nahrazenou jinou.
Starší reakce
0 31.01.2008 19:49 isamik [180] Starší reakce
Přidat reakci
[1] 2
Zpět na obsah sekce Obchody • Zobrazeno 5699x