Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Bičíkovec zhoubný (Costia necatrix)

 

NápovědaFórum » Nemoci  

Bičíkovec zhoubný (Costia necatrix)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 3   05.08.2012 17:57 R Muž romant [27987] Re: Vrtule
Osobně bych jenom častěji měnil vodu a rybky sledoval. Ten filtr, je dobrá volba s jeho čištěním to nechce moc spěchat a nechat ho pořádně zašpinit a podívat se na něho až stratí více jak polovinu ze svého plného výkonu. Neříkám že to děláš, ale přehnaný píglování filtru je kontraproduktivní.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.08.2012 17:42 Vrtule Re: romant
Joo živorodky toho vyprodukují opravdu hodně :-) . Do 54l používám filtr Aquaball 60 a živými rostlinkami mám osázeno cca 50% akva. Mražené krmivo mi špatně přijímali, takže střídavě FD mixpur, Tetra Phyll, Tetra Algae, Guppy Hikari atd. Jsem začátečník, takže děkuji za každou radu :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.08.2012 17:18 R Muž romant [27987] Re: Vrtule
Já sázím na ty zhoršený podmínky, neb ta převaha zdatných znečišťovatelů může udělat svoje. ;-) Chce to mít účinnou filtraci, neopomíjet pravidelný týdenní výměny vody, nepřekrmovat a dle potřeby pečovat o dno, dostatek rostlin se taky hodí. Krmíš nějakou živou potravou z přírody?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.08.2012 17:13 Vrtule Re: romant
Všechny příznaky, které gupka měla, opravdu nasvědčovaly bičíkovci, tudíž se bojím dalšího úhynu ryb :-(. Hodnoty v akva mám optimální a přerybněné by také nemělo být? (1 betta, 6 pancéřníků, 6 gupek, 3 silver molly, 3 platy)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   05.08.2012 17:03 R Muž romant [27987] Re: Vrtule