Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Jak se zbavit jednou provždy pijavek?

 

NápovědaFórum » Další živočichové » Paraziti 

Jak se zbavit jednou provždy pijavek?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   30.01.2021 20:22 vojta – prohledávejte kameny
přišli jsme na to že pijavice lezou po hladkých kanenech (kamíncích) tone . proto
doporučuji kamínky vyndavat a prohledávat, venku pijavice sundávat. já každý den alespoň na jednom kamínku najdu jednu pijavici.

Jenom nevím čím se živí na rybách jsem je ještě neviděl.

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.04.2018 15:21 Muž MichalP [2] Re: PetrO
Fotka k příspěvku Díky. Jo, dle té fotky, to co jsem vytáhnul z ampulárky bude pijavice a bude to ta hltanovka. Ale jak to tady studuju tak si říkám, že jsem chytnul rovnou dva druhy pijavic, nebo něčeho. Protože pijavice jsou všude černé, ale tyhle moje potvory na videu, nebo tady na fotce jsou bílé,... hmm
EDIT- Ještě mě tak napadlo, nemůže být to bílé grindal? Ale nevím, jak velkých rozměrů se dorůstá...
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.04.2018 14:35 Muž PetrO [752] Re: MichalP
Ahoj.
Našel jsem, že se to zde už jednou probíralo někdy v roce 2013.
rybicky.net/forum/17684…
Snad bude odkaz fungovat..
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.04.2018 14:20 Muž MichalP [2] Re: Motýl
Díky za tip. Co teď s tím? :-( Chápu, že znovuzaložit, ale konkrétně
liapor - vyvařit? nebo rovnou vyměnit?
rostliny - savo, hyrepermangan?
Kořen - vyvařit? nebo rovnou vyměnit?
filtr?
co ryby? šneci? Můžou na sobě už mít vajíčka?

EDIT: Ještě mě napadá, mohl jsem si je zavléct se substrátem pro pokojové rostliny? Ještě nějaký mám, tak jestli ho rovnou vyhodit,...
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   22.04.2018 13:48 Muž Motýl [145] - CichlidyRe: MichalP