Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Akce Hradec Králové 2008 - mentální sekce rybičky - net na výletě

Články » Akce Hradec Králové 2008 - mentální sekce rybičky - net na výletě   Vytisknout tuto stránku

Publikováno: 18.02.2008 • Autor: © Danila • Rubrika: Zábava

Výstava akvarijních rybek se opravdu vydařila.

Ovšem rybičky net a akce Hradec, neměla chybu...
Původní dohoda zněla: Roman nejede, neb je v práci, Ziky dorazí k Danile současně s Václavem, po cestě do Hradce naložíme Vokyho a jedeme. Pohoda.
V praxi to ovšem vypadalo takto:
Ráno jsem vstala a těsně po půl sedmé sms - Voky: „tak kde už jstéééé?“
Odpověď: v posteli, ty magore, kluci tu ještě nejsou.
V půl osmé dorazil Ziky.
Václav nikde.
Ve třičtvrtě na osm mě napadlo podívat se z balkonu a naproti ve vchodu vysmátá postavička s časopisem akva tera - Václav.
Další sms od Vokyho: kde jstéééé?
Načež telefon - Roman- hele, já uteču z práce, ale musíte mě hodit do tří zpátky, nechám běžet mašinu. Grr. po mohutném dohadování a kletbách jsme se dohodli, že zajedeme k Bee pro přepravku na ryby a pak na Žižkov pro Romana s tím, že jeho mašina se bez něj bude muset obejít až do večera.
Další sms od Vokyho: tak kde už jstéééé?
Po okružní jízdě Prahou jsme vyzvedli Romana, který se našlapal do auta se slovy:“ měl jsem včera k večeři sóju a začíná pracovat, poojedeme na bioplyn“. Z auta jsme ho nevyhodili proto, že byl totálně zapasovanej v sedadle a nešel vypáčit.
Ziky na sedadle navigátora obdržel navigační papírky a jelo se.
Po cestě jsme zjistili, že trasu na Hradec zná dokonale Roman, neboť téměř každou stavbu, co jsme míjeli postavil, když byl ještě mladý stavbař.
Další sms od Vokyho: Kde jstééé, to jsem mohl ještě spáááát...

První navigační akce - Zikouš

Sjeli jsme s dálnice a Ziky navigoval směrem na silnici číslo tři...
V momentě, kdy jsme se ocitli v Poděbradech, jsem zjistila, že Ziky dočetl navigaci k větě:silnice 3 - protože se neobtěžoval to dočíst - silnice třetí třídy...
Když jsem ho prokleli a vrátili se zpátky, dojeli jsme k vesnici, kde žije Voky. Mají tam výborné číslování domů: 52, vedle 143 a to opakovaně. Vokyho jsem našli, narvali vedle Romana a davaj do Hradce s hodinovým zpožděním.

Mrakoplashova akce ovládání počasí

Bylo nádherně, slunce svítilo přesně asi tak půl hodiny, načež jsem bez varování vletěli do klasické sněhové vánice, kdy nebylo vidět na deset metrů. Hradečáci to mají dobře zařízený, protože když jsem pak projeli tunelem, vánici někdo zrušil a to tak, že na dvou metrech. Mrakoplash se nezdá, fakt.
Informaci, že všechny komíny, co jsme po cestě viděli, postavil Roman, nás už tolik nezaskočila.

Druhá navigační akce - Roman

Ale zaskočilo mě spíš to, že Roman se ujal role navigátora s tím, že Hradec prakticky postavil on sám a tudíž nás zavede k výstavní síni. V praxi to vypadalo asi takto:

Jeď!
kam?
No rovně.
Ježišmarjá, tady to jde doprava nebo doleva, rovně je zeď.
Jeď.
Tady někde to musí bejt, jeď.
Doleva.
Tady se nesmí.
No dyť říkám jeď doleva, to bude nějaká další.
Romane, ty vole, jsme na mostě, nemůžu doleva.
Jeď.
Po dalších patnácti minutách, pokusu projet Labem a Romanovu ujišťování, že tady za tím parkem to bude, jsme konečně našli Aldis a zjistili, že zaparkovat bude problém, jsme narvali ferrari do bahna vedle povoleného parkingu. - a o pár metrů dál dávali policajti botičky. Kluci byli vyhozeni s tím, že nedělaj dobrej dojem a já jsem ukecala polici s tím, že se našemu kousku oranice nebudou nadále věnovat. Super.

Výstava

Výstava byla dobrá, soutěž aranžování akvarel byla inspirující , k vidění opravdu pěkné kousky.
Mezi vystavujícími jsme našli i akvárko Terezy a Taua, který před výstavou skučel:

„Zničili mi celej život, nemáme tu jednu jedinou důležitou správnou kytku a soutež tudíž pro mě nemá cenu, fňuk, jedu na hory. „
Tudíž to oplakal tak zdatně, že informace, že soutěž VYHRÁLI v současné době, asi nemá.
Blahopřejeme!!!

Výstava dobrá, lidí přiměřeně, aranže akvárek inspirující, kytek mraky, druhů ryb na můj vkus málo, v prodeji nic, co by stálo za řeč..
Víc asi z fotek a z komentářů povolanějších.

Nákupy
aneb Sokol nám chyběl

Jinak pokus koupit mrazené patentky - najít prodejce, dopadl asi tak stejně jako navigace, předvedli jsem se Zikym a Vokym scénu: Mentální sekce rybičky. net na výletě . Ostudááá.
Ziky mě nutil ať votočím bednu molitanů, a silně jsme postrádali sokola, který by se toho ujal. Jenže nám bylo jasné, že by je obratem prodal o dva metry dál a tak jsme se na to vykašlali a já jsem zakoupila asi deset cm molitanu, za lidovou cenu 37 Kč. Bejt ten molitan tvrdší, narvu ho prodejci …víte kam.

Akce řidiči

Po výstavě jsme vyrazili na oběd s tím, že Mrak zná KOUSEK od Aldisu výbornou hospodu. Po zhruba patnácti kilometrech jsem zjistili, že:
Mrakův KOUSEK je slovo, na které je nutno pohlížet s nejvyšší opatrností. Že všichni řídíme jak ďáblové tasmánští a mrak je mistr odbočování - stát za ním na křižovatce a čekat až odbočí, je pro silné povahy, vzteky jsem málem rozkousala volant. Samík předstíral, že je rozzuřený řidič,  a na jedné velké křižovatce jsme spolu předvedli divadelní kus: vylez z toho auta šmejde, rozbiju Ti hodinky a ciferník. Když padla zelená, nikdo nejel, neb čekali, jak to dopadne.
Oběd jsem přežili a byl výbornej.

Obří akvárium Hradec

Další akce nás čekala v obřím akváriu, což byl opravdu zážitek.Kupovat lístky v sestavě Ziky, Voky, isamík, Mrakoplash, Václav, Roman bylo bez chyby, neboť nikdo nechtěl být důchodce a všichni se tvářili, že jsou moje děti a tudíž chtěli slevu. Obzvlášť Václav byl v roli mé dcery mimořádně přesvědčivý.
Slevu jsem dostali.

Na obřím akváriu je asi nejhezčí skleník nad samotnou nádrží. Pohled nádherný, kytky deštného pralesa a kvetoucí orchideje, vůně a teplo a dole pod námi se vlnily ryby. A někomu bylo blbě z vlhka a horka.
Obří akvárium je nechutně přerybněný. Vážně. Ale i tak to rozhodně stojí za prohlídku. Mně osobně nejvíc potěšili sumci - jsou tam fakt kusy. Co se dravců týče, arrowany neměly chybu ale všechny ryby byly nechutně vyžraný.
Strávili jsem tam minimálně třičtvrtě hodiny, neb se nám nechtělo odejít a mohutně a odborně jsme komentovali všechny ryby s tím, že samozřejmě máme doma hezčí a lepší atd.
Vyzváni k návštěvě prodejny s rybami jsme se potěšili pohledem na lidové ceny - Xiphophorus za lidovku 35 Kč za kus - no nekupte to, že?
Nahoře pak už jen prohlídka želvy kajmanky - vyžraná tak, že měla krunýř zařízlej v pase a sahal jí jen do půl zad - současná móda krátkých triček evidentně dorazila i sem.
Akvárko se čtyřmi piraněni nemělo chybu, i Ziky byl nucem připustit, že takovou ruduchu nemá ani on a výkon filtru byl vyloženě mohutnej - tak na čtyři paví oka.
Akva s rejnoky bylo celkem hezké, rejnočí miminka jsou pěkná. Jen je to mrňavý.
Cukrárna nahoře nestojí ani za poznámku.
A dole na zahradě mají kozy. Moje zvolání:“ to jsou krásný kozy“ ovšem upoutalo kluky jen na ten moment, než zjistili o jaký jde. Divný, nerozumím jim tak docela…
( POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ)

Za správnost informací zodpovídá autor článku, dotazy směřujte na autora. Hodnocení článku hvězdičkami provádí redakce. K článku se vyjádřete pomocí palců (líbilo se / nelíbilo se).

Hodnocení
*****

Líbilo se: 9x Nelíbilo se: 0x Zveřejněno: 18.02.2008 Upraveno: 18.02.2008 Přečteno: 8452x

Schválili: alpaka **** 26.11.12 • Bob66 *** 30.11.12 • Johan ** 04.12.12 • Jarka *** 13.01.14

Související články
Žádné související články
Další články z rubriky Zábava
29.01.2007*****Převoz vánočního kapra830x
27.05.2011*****Dětskej den aneb jak prudit rodičovstvo...a taky jak ho pumpnout...917x
04.01.2012*****Říše zvaná akvaristika a její hranice...646x
01.01.2012*****Bilance...513x
30.12.2012*****Ženská neakvaristická.....aneb, jak dostat opušťák...1265x

Komentáře návštěvníků

x Funkce je dostupná pouze pro přihlášené uživatele

Další články tohoto autora
Žádné další články

© RYBICKY.NET - https://rybicky.net/clanky/155-akce-hradec-kralove-2008-mentalni-sekce-rybicky-net-na-vylete