Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Akvárium pro živorodky

 

NápovědaFórum » Zakládání a údržba akvárií  

Akvaristik.eu

+ Přidat reakci

Zápis příspěvků povolen všem registrovaným uživatelům

Akvárium pro živorodky
0   12.01.2011 19:52 Muž dvorak [94] - RostlinyRe: Yirka
Zdravím Yirko,
já vím že jsem si tím už jednou prošel, ale tehdá jsem to vzal za špatný konec, takže teďka to chci už vzít za ten dobrý. Nějaké zkušenosti mám, nejsem amatér, jako když jsem začínal, přece jen už chvíli se pohybuju mezi kavaristy ;) Zatím to vše jen konzultuju se zdejšími čtenáři. Zatím mi byl každý příspěvek svým způsobem nápomocen ;) Na finální verzi jsem sám zvědav ;)
0   12.01.2011 19:44 Muž Yirka [9126] Re: dvorak
Romane, vždyť už sis tím vším jednou prošel a po pár počátečních problémech to bezva zvládnul. Tak se získanými zkušenostmi to v poho zvládneš. Já bych šel taky do nádrže se dnem se substrátem. ahoj
0   12.01.2011 19:41 Muž dvorak [94] - RostlinyRe: katterinecka
to je taky fakt. Mám dobře zajetou 120-tku ve které odkaluji tak 1 za 1/4 roku a vodu vyměnuju tak 1 za 1,5 měsíce. Úplně ideální by bylo, kdyby se mi podařilo naprosto stejně založit i toto akvárku-tzn udělat napodobeninu mé 120-tky to se mi ovšem nepodaří.
Na to jsem zcela zapoměl coze že bych musel dokalovat 2x týdně, protože by byly vidět výkali. A to by asi opravdu nebylo moc hezké.
+ beze dna:
Snadné odkalování
- beze dna:
viditelné výkal na dně
rostliny ve květináčích

Máte nějakej tip, jak docílit stejně dobře zajetého,vypadajícího a prosperujícího akva jako je má 120-tka? Kromě odpovědi, založ to stejným způsobem. Asi ne, že?
katterinecka mi vrazila klín do myšlenek :/ palec
0   12.01.2011 19:33 Žena katterinecka [2146] - RostlinyRe: dvorak
na jednu stranu se sice bez dna dobře odkaluje, ale v dobře zajetém a zarostlém akvárku zase nemusíš odkalovat vůbec, stačí jen měnit vodu a to ve správně vyváženým akvárku taky nemusíš dělat až tak často.