Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Tetra EasyBalance

 

NápovědaFórum » Voda, přípravky na úpravu a testy » Přípravky na úpravu vody 

Tetra EasyBalance
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 4   17.04.2013 17:40 R Muž Silent [5949] Re: zuza
Dávkovat by se měl 2,5 ml na 10 litrů vody týdně. Ovšem osobně mi přijde zbytečné s přidáváním tohoto přípravku vůbec začínat. Je to spíše pro akvaristy "lenochy" a myslím, že svým svěřencům uděláš větší službu častější výměnou vody.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   17.04.2013 16:36 zuza – Jak často?
Ahojte, jsem akvarista začátečník. V akvarijním setu jsem dostala Easy Balance od Tetry a nikde nemůžu najít dávkování..vím kolik, ale nechápu jak často. Návod je nějaký podivný překlad na přibaleném papírku. Tam je napsáno že dávkovat denně ale přijde mi to divné. Poradíte??

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.09.2009 10:41 R Muž Silent [5949] Re: Bak
Tak to se budeš muset obrátit na výrobce ;-) .
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.09.2009 19:49 Muž Bak [164] - Raci, krabi, krevetkyRe: Silent
Tušíte někdo čím se váží ty dusičnany ?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.09.2009 19:26 R Muž Silent [5949] Re: assasiincz
Ty bílé granulky jsou na vyvázání dusičnanů z vody. Zpočátku je Tetra do Easy Balance nedávala a vázal jen fosfáty a upravoval KH, ale v rámci "inovace" je tam přidala. Takže zkombinovala Tetra Easy Balance s Tetra Nitrate minus.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.09.2009 18:20 Žena Kristýna [72] - Raci, krabi, krevetkyRe: assasiincz
Ne, nažloutlá tekutina s bílými malými hrudkami je u TetraAqua EasyBalance normální :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   28.09.2009 18:17 Muž assasincz [9] – Tetra EasyBalance