2 • 13 Přihlášení RYBICKY.NET » Akvaristické fórum

Akvaristické fórum

ÚvodRybyRostlinyOstatníRadyOdkazyInzerátyAkceFórumChatNádržeObchodyVýrobky

Zpět na obsah sekce Fórum » Akvarijní ryby » Množení ryb » Odchov terčovců » Přidat novou reakci 

Odchov terčovců Zvětšit okno   Zmenšit okno
Napsáno znaků, můžete použít maximálně smajlíky | tučně | kurzíva | citace | Odkazy pište s http://

:-) ;-) :-( :rozzureny: :-O X-)  :) smích :-D :-P ne ano palec potlesk hmm spim :no: :co: :coze: :tone: :-| :sad: :love: :hop: :ahoj:

(nepovinné, pouze JPG)
Platné antiSPAMové číslo:   1532 Opište antiSPAMové číslo:

Inzeráty patří do sekce inzeráty, z diskuzního fora budou nemilosrdně smazány. Redakce si vyhrazuje právo smazat silně urážlivé a jinak nevhodné příspěvky.

Reagujete na tyto příspěvky
26.05.08 16:50:22 dalibor – Re:
hop
16.05.08 22:17:54 Johns®
mno já jsem amatér ale mě se ryby spárovaly v okrasné nádrži a potom jsem ve vytíračce zkoušel různé hodnoty ale ty hodnoty se u každého páru liší doufám že jse ti to časem povede
16.05.08 16:26:33 James®
jirin zdravim te. nevim jak jsem jiz psal, jak dlouho mas terciky, ale zkus toto nez se pustis do velkochovu tercu sezen si 3-4cm velke terce a zkus je dostat na tech 18cm myslim si, ze jestli jsi zacatecnik a laik jako ja tak mas o zabavu postarano, jak psal miro neni tak jednoduche je dostat tak aby byli krasni a velici. nechci te nejak odrazovat nebo nejak srazet to v zadnem pripade, ale je to zabiracka a vem si ze zaklad uz mas. to je muj postoj ja mam kousky jak dospele tak i mensi kdyz jsem si je privezl meli okolo 4cm a nasekal jsem tolik chyb, ze se ted stydim a chytam se za rypec. a ukaz take nejake to foto. Preji hodne stesti
16.05.08 16:26:14 Jiřin – Re: miro03
Chov terčovců jakš takš zvládám nejsem žádný zelenáč, už před terčovcema jsem choval i jiné druhy rybek ...