03.10.06 10:05:18
Vodník (-12-11-10-9) – Kdo mi překusuje rostliny ?
Nějakou dobu po přivezení pavích oček a krunýřovce skvrnitého mi někdo začal ukusovat rostliny v půli, takže ten zbytek vyplave na
hladinu. Svedl bych to na šneky, ale ty mám dýl a zatím to nedělali. Je možný že to dělá krunýřovec ?
03.10.06 10:31:45
Falcon-554® – Ukousané rostlinky
No i když jsem laik, tak bezpečně to nebudou Paví očka

Pokud ti to doteď šneci nedělali ( a nestávkují kvůli novým rybkám ), tak
ti zbývá poslední možnost. Takže si pořiď více rostlinek a nebo jim zpestři jídelníček o nějakou zeleninku. Každopádně máš po
problému se zastřihováním rostlin.

To bude nedostatkem mědi. Doporučuju k filtru dodělat měděný potrubí. Když to nepomůže, dej ancistrusům náhubky

Priznam se, ze jsem pristihla naseho uklizece, jak hleda u korene rostlinky a dost intenzivne a rano jsem ji nasla na hladine, takze se priklanim, ze
to dela krunyrovec.

Prosimtě, je to opravdu překouslý? Občas se mi to taky stane. Dřív jsem myslela, že mi to taky někdo ničí, ale zjistila jsem, že je to
uhnilý...

Neuhnije to najednou uprostřed. Tak si toho ancitruse udělám se 2 vajíčkama k večeři a bude klid.
03.10.06 11:14:36
Vesnach® – vodnik
A to by ti stacilo jo? Takovy soustecko, bych pridala vic vajec, byt tebou, aby to jo stalo za to

Přimíchám ukousaný rostliny a pár pavích oček. Možná i jednoho šneka.
Bacha vodnickej u toho sneka na zuby!

03.10.06 22:34:02
® – pozor
Na Vesnach bacha.Nasazuje lidem do akvárek miniaturní vodní králíky a ti to překusují.

Tak jsem ho chudáka přelovil ještě s jedním šnekem do studený chlorovaný vody. Ale přežil to a už tam má teplo, holt musí se tužit. Tak
uvidím, jestli to byl on.
04.10.06 10:07:01
Vesnach® – ses drzej! :o))
Roman, to ja kralika radsi na pekaci

mno tak mě včera jeden dokousal((ampulárka..chjoo..sotva vyrostla

nevim důvod,za posledni 3 dny jen o pár centimetrů popolezl,taxem ho
raději dal do menšiho akva s potěrem a krevetkama a za noc se nepohl