4 • 17 Přihlášení RYBICKY.NET » Akvaristické fórum

Akvaristické fórum

ÚvodRybyRostlinyOstatníRadyOdkazyInzerátyAkceFórumChatNádržeObchodyVýrobky

Vytisknout tuto stránkuZpět na obsah sekce Fórum » Akvarijní ryby » Mlsné skaláry 

Akvarko.eu
OT OT OT Odebírat RSS tématu  Dolu
 + přidat reakci • Zobrazeno 221x
12.07.08 18:38:32  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekPéťa® – Mlsné skaláry
Jsem začátečník, spíše rybek na okrasu.S dcerou se nám líbí skaláry.Suchýho krmení se netknou.Přímo ho vyplyvnou.Baští pouze mražený.Mám Mix a Artemia.Je ještě něco na trhu co by jim chutnalo?
12.07.08 18:41:41  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekDonJuanKarlos® – Re: Péťa
Jak sou ty skaláry veliké. Mě zprvu také nejdely sušené, ale časem se to naučily.
12.07.08 18:47:19  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekPéťa®
Tělo mají vysoké asi 4cm.
12.07.08 19:01:14  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekzabak® – krmení
Já myslel že skalárám se dává to granulové krmivo, tolik ne vločky..
12.07.08 19:15:17  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekDonJuanKarlos® – Re: Péťa
To sou ještě prcci :-) Zkus zjistit čím je krmili ve zverimexu nebo odkud je máš. Co používáš za suché krmení?(značku) některá jsou dost nekvalitní.
12.07.08 19:16:18  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekS - oldkiwinka®
Pokud se častěji objevované ryby naučí (zvyknou), přijímají cokoli.
12.07.08 19:29:28  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekPéťa®
Když jsem je kupovala i s jinými rybkami tak mi všeobecně vysvětlil,že to mám střídat.Jeden den sušený maso,druhý den sušený brambory a třetí den jim udělám radost mraženym.Asi po třech týdnech mi uhynuly.Řekla jsem mu to a prodavač mi naznačil,že když je budu krmit jenom suchym tak chcípnou hlady.Koupili jsme si další dvě a od tý doby je krmim obden mraženym a je to ok.Je to asi dva měsíce.Suché mám Tetra.Ostatní rybky jsou živorodky.