Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Filtr do malého akvária (21 - 50 l)

 

NápovědaFórum » Technika » Filtry 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránkuPřejít na další stránku   1  
Filtr do malého akvária (21 - 50 l)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   14.08.2018 17:31 Maq Re: BrunetkaKatka
BrunetkaKatka napsala: jsem začátečník a naprosto jsem se v této diskuzi ztratila ... Nechci bublifuk
Tak jsi ztracená, ale víš že nechceš bublifuk? Zajímavé.
Základní otázka zní: Co od filtrace očekáváš? To vůbec není tak jednoduchá otázka. Víš to?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   14.08.2018 16:51 Muž ManuChavez [1035] - Teď už hlavně krevetyRe: Riccihifi
Jsem ty Hageny Aqua Clear dřív používal, verzi 20. Byl jsem s nima ohledně funkčnosti fakt spokojenej. palec
Akorát že to byl bohužel spotřebák, protože mi žádnej nevydržel dýl, než rok. ¯\_(ツ)_/¯
Ale až mě přestanou bavit ty Resuny HF 2002, které mám teď a kterým se neustále přicpává sání v koleni, tak možná zkusím ten Hagen znova. Třeba jsem jen trefil špatné kusy.
rybicky.net/vyrobky/1307
rybicky.net/vyrobky/2674
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   14.08.2018 16:37 Muž Riccihifi [13] Re: BrunetkaKatka
Ahoj, osobn by som siel skor do zavesneho filtra ako tento: akvarijni-filtry.heureka.cz/…
Ten Tetraeasy nebude stihat pri 40l akvarku :-(
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   14.08.2018 16:08 R Muž vaclav [14598] - Echinodory + stonkové rostlinyRe: dúhovárybka
Piezoelektrický miniaturní vzduchovací kompresor ostatní jsou docela hlučné. :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   14.08.2018 16:06 Žena BrunetkaKatka [0] – Filtr do 40l