2 • 7 Přihlášení RYBICKY.NET » Akvaristické fórum

Akvaristické fórum

ÚvodRybyRostlinyOstatníRadyOdkazyInzerátyAkceFórumChatNádržeObchodyVýrobky

Vytisknout tuto stránkuZpět na obsah sekce Fórum » Technika » Filtry » Čištění filtru/molitanu 

OT OT OT Odebírat RSS tématu  Dolu
 + přidat reakci • Zobrazeno 276x

Žádná předchozí stránka [1] 2 3 Přejít na další

18.10.06 12:46:10  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekGerrik (-12-11-10-9) – Čištění filtru/molitanu
Ahoj, jsem začátečník, prosím o radu.
Někde jsem přečetl, že molitan z vnitřního filtru se nemá prát pod tekoucí vodou. Je to tak?
Mám ho čistit přímo v akvárku? Vždyť ten bordel zůstane v aqva.
Díky
18.10.06 12:48:04  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekMartinK® – filtr
... až budeš měnit vodu např. odsáváním do kyblu, tak ten filtr přeper v tom. X-)
18.10.06 12:49:43  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekKate® – Čištění
V akvárku se mi to zdá jako blbost, právě proto, že ten hnus tam zůstane. Já myslím, že když nabereš vodu z akva a pak to v ní vypereš, tak je to nejlepší. Já to stejně peru pod proudem tekoucí vody, jsem strašně íná :-)
18.10.06 12:52:29  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekMartinK® – filtr
Fígl je v tom, že praním pod vodou se vyvraždí bakterie převádějící toxické NO2- na méně toxické NO3-...
18.10.06 12:54:38  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekKate® – filtr
Fakt??? Já četla, že je vyvraždí jenom voda o teplotě nad 40'C. Tak to asi budu muset přehodnotit...
18.10.06 12:58:10  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekblek (-12-11-10-9) – :-)
to píšou na pracím prášku? :-)
18.10.06 13:00:53  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekKate® – Kniha
Ne, v knize "333 zajímavostí pro akvaristy" z roku devatenáct set devadesát sedm. Koukám, že tu asi bude veselo :)
18.10.06 13:04:46  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekR - Voloďka® – molitan