Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Jaké ryby k Betta splendens?

 

NápovědaFórum » Akvarijní ryby » Výběr ryb / Hodí se tyto rybky k sobě? 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránkuPřejít na další stránku   1  
Jaké ryby k Betta splendens?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   25.02.2008 06:42 Žena Utahraptor [91] – 1,2 Betta splendens + 10 Boraras maculatus
Mohla bych mít pohromadě v zarostlém akváriu tři bojovnice s hejnkem trpasličích razbor? Nebo jsou trpasličí už v jedlé velikosti? (Teda spiš malosti :))
Jinak by bylo v akvárku ještě 5 sekavců a možná ty filtrující krevetky...

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.02.2008 13:10 2david Re: bushmanka
Zkusil bych cichlidku berelliho, nebo thomasovu. To jsou relativně klidné ryby.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   16.02.2008 09:41 bushmanka
Zdravím lidi :)
mám malé akva a potřebuji poradit. jsem úplný začátečník a chtěla bych nenáročnou rybičku která využije spoustu úkrytů mezi kameny co mám v akvárku...poradíte??? hlavně musí být mírumilovná protože mám málo agresivního beťáka no spíš je trošku srab a nechci aby si na něj něco dovolovalo přece ho nemůžu připravit o sebevědomí smich....díky
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.02.2008 20:03 kon Re: dodo
Fotka k příspěvku Já mám pohromadě skláry, beťáka, parmičky duhové, dania a je to v pohodě.Mám to teda dost zarostlé, takže se můžou dobře menší ryby schovat.
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.02.2008 13:52 dado
Nedavajte k bette skalare, lebo mu môžu obhrist plutvy.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.02.2008 13:51 Žena Naďa [33]