45 • 133 Přihlášení RYBICKY.NET » Akvaristické fórum

Akvaristické fórum

úvodrybyrostlinyostatnínemociradyodkazyinzerátyakcefórumchatnádržeobchodyvýrobky

Vytisknout tuto stránkuZpět na obsah sekce Fórum » Obchody » mladá paví očka 

OT OT OT Odebírat RSS tématu  Dolu
 + přidat reakci • Zobrazeno 107x
21.10.06 19:20:16  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekKáťa (.***..) – mladá paví očka
Ahoj! Mám dotaz! jsem začátečník a nerodilo se mi 15 mladých pavích oček leopardích. Nevím to teď s nimi! Mám 45l akva a v něm 10 neonek 2 šneky 2 pancéřníčky a jednu sterku a tak už mi příjde že je to moc k tomu těch 15. Nechci je zabít ale nemůžu si je nechat. Vezmou mi je v akvaristice?? Nebudou na mě koukat jako na blázna?? Ccoze o byste dělali vy?? Potřebuju radu nebo nějakou zkušenost! Díky moc!!
21.10.06 20:38:52  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekvik-a (.***..) – mini ryby
Skusit to mozes aj v zverimexu ale u nas ich nechcu... ne Ja som mala gupky a tie maly asi tak prvy raz 50 rybiciek a druhy raz cca100 rybiciek. Dala som ich bratrancovi.potlesk
A ak to ne, skus to dat na internet "ze zadara", ... palec palec palec
21.10.06 22:11:19  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek® – mini gupky
Na krámě to dnes nechtějí.Všude řeknou že mají své dodavatele.Navíc jak nejsou dospělé tak nemá cenu se ani ptát.Leda na zkrmení.Dej si tady inzerát a místo kde bydlíš a nějaký děcka se určitě ozvou. ;-)
22.10.06 07:07:17  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekvik-a (.***..) – pre roman
to mi nepripada dobre!!! ne Vy si myslite ze tie ryby sa budu mat dobre????? hmm Male soplave decka si myslia ze ryby nie su nicim zaujimave a tiraju ich. Ved tie rybky budu chovat v malej krabicke na pomazanku, alebo aj horsie... coze
Filter tam mat nebudu, krmit ich budu raz za mesiac,... Vymienat vodu? To ani nepoculi!!!