1 • 5 Přihlášení RYBICKY.NET » Akvaristické fórum

Akvaristické fórum

ÚvodRybyRostlinyOstatníRadyOdkazyInzerátyAkceFórumChatNádržeObchodyVýrobky

Vytisknout tuto stránkuZpět na obsah sekce Fórum » Nemoci » Parmička olivová (zelená) - samotářství, třes  

OT OT OT Odebírat RSS tématu  Dolu
 + přidat reakci • Zobrazeno 186x
03.04.08 20:31:19  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekttommy (-12-11-10-9) – Parmička olivová (zelená) - samotářství, třes
Prosím o radu, jsem začátečník, mám akvárium 110l a v akvárku mám mimo jiné i 4 kousky Parmičky zelené a z toho jedna se jeví, že ji něco chybí. Začalo to tím, že "stála" v poloviční hloubce stále na jednom místě, stranila se jiných rybek, při krmení neměla zájem a teď spíš vyhledává samotu u dna, ve stínu pařezu, celá se třepe od hlavy k ocasu a pořád otevírá tlamičku, jako by lapala po dechu. Může mi někdo, prosím, poradit??
03.04.08 21:23:54  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekLorsson® – Re: ttommy
zkus najit nemoc podle priznaku
http://rybicky.net/nemoc/
ale nekdy to neni lehke, coz vim sam...
04.04.08 08:21:58  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekHydrovar® – Re: ttommy
Mám velice podobný problém, ale postihlo to všechny mechovky a později i čtyřpruhé. Nakonec jsem došel k názoru, že na vině je má začátečnická chyba. Zvolil jsem příliš hrubé kamenivo na dno a zapadaly do něj patentky, které začaly zahnívat. Nedostatečně jsem odkaloval, zejména kolem dekorací a rostlin a došlo to tak daleko, že se objevila štětičková řasa. Vytahal jsem dekoraci i rostliny, důkladně odkalil a vyměnil cca 50% vody a vypadá to, že se rybky začínají pomalu vzpamatovávat, i když jsou pořád ještě na parmičky až moc plaché.
04.04.08 08:55:58  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekstařík® – Re: ttommy
Nevím, co je parmička zelená, předpokládám, že jde o mechovou, což je forma čtyřpruhé, koukni se tady do atlasu ryb.