1 • 7 Přihlášení RYBICKY.NET » Akvaristické fórum

Akvaristické fórum

ÚvodRybyRostlinyOstatníRadyOdkazyInzerátyAkceFórumChatNádržeObchodyVýrobky

Vytisknout tuto stránkuZpět na obsah sekce Fórum » Akvarijní ryby » Copak je to za rybičku ? » Závojnatka s extra dlouhými ploutvemi 

Akvarko.eu
OT OT OT Odebírat RSS tématu  Dolu
 + přidat reakci • Zobrazeno 159x
03.04.08 08:14:14  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekgekon5 (9634413385) – Závojnatka s extra dlouhými ploutvemi
Před spoustou let (odhaduji 35) jsem dostal od známých starší závojnatku, protože se jim nehodila a věděli, že mi tím jako dítěti udělají radost. Pamatuji si jen, že měla fakt spoustu závojů a v tom igeliťáku ji skoro přes ty ploutve nebylo vidět. Ostatní, co si pamatuji, nebylo nic vyjímečného - oči normální, žádné zvláštní výrůstky, kromě XXL ploutví. Moc dlouho mi tenkrát nevydržela. Ponechme stranou, proč, to nechci rozebírat. ale chtěl jsem se optat odborníků, co to mohlo být za typ. Ty co jsou dnes vidět na obrázcích nebo v obchodech, maji oploutvení velmi chudé. Anebo jim to vše doroste až věkem? Díky za odpověď.
03.04.08 09:36:03  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekAkvarista (413529263315) – Re: gekon5
Ahoj , mohlo jít o mutaci u zmíněného jedince , nebo pozůstatek prošlechtěné linie , která zanikla , což byl osud mnoha různých kmenů i druhů ryb , když nebyly jejich nové generace stále obnovovány trvalým udržovacím chovem . Pamatuji jaké zajímavé formy i druhy rybek před 30-40 lety se ,už daly koupit a nyní jich není. Závojnatky co jsem choval a viděl v jiných nádržích , měly i s přibývajícím věkem ploutve jen přiměřeně k velikosti těla závojovité . Je dost možné , že existují závojnatky s extra dlouhým oploutvením , protože Svět je velký a chovatelů mnoho , ale já osobně bych takové ryby nechtěl . Velice zvláštní závojnatky jsem viděl v Rusku r. 1993 , takže je možný i probíraný případ . Na další odpovědi , už nemám čas . Čau .