Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Jaký filtr

 

NápovědaFórum » Technika » Filtry 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránkuPřejít na další stránku   1  
Jaký filtr
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.05.2009 16:45 Žena Hatomi [27] – Re: Carla
Asi klasický bublifuk...(molitan na trubičce za 40kč) a motorek k tomu...
nebo mě napadá Elite mini,ale s tím nemám zkušenost,tak nevím
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.05.2009 16:28 Carla – Jaký filtr do 9 litrového akvaria?
Jaký filtr bych si měla pořídit do 9 litrového akvaria??? Jsem začátečník, tak se v tom moc nevyznám.... :)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   14.05.2009 16:08 Ivulik1
A co treba tohle? www.eshop-rychle.cz/…
Mate s tim nekdo zkusenosti?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   14.05.2009 15:03 Muž Cure [0] - Raci, krabi, krevetky – vzduchovací motorek
ono taky záleži na tem jaký ten vzduchovací motorek koupíš ;-)
mám jeden od atmanu, stal něco přes 200,- a je to shitka - mega hluku. Tak sem si připlatil a koupil si Eheim www.akvarista.cz/… a je klid - utáhne akva 54l s vnějším filtrem na principu bubláku + akva 22l s bublifukem hop
ahoj

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   07.05.2009 08:33 Muž Yirka [9126] – Re: lemon
Aby si byl člověk jistý že je to výhodnější, musel by vědět přesně typ Eheimu, ale myslím že rozdíl v ceně bys měl zpátky do dvou let na ušetřené elektřině. Ono se to nezdá ale rozdíl 5-8W, který běží 24 hodin denně a 365 dní v roce pak těch pár stovek dá dost rychle.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   06.05.2009 21:50 lemon – Díky za vysvětlení.