1 • 8 Přihlášení RYBICKY.NET » Akvaristické fórum

Akvaristické fórum

ÚvodRybyRostlinyOstatníRadyOdkazyInzerátyAkceFórumChatNádržeObchodyVýrobky

Vytisknout tuto stránkuZpět na obsah sekce Fórum » Zakládání a údržba akvárií » Složení rybek 78l 

OT OT OT Odebírat RSS tématu  Dolu
 + přidat reakci • Zobrazeno 161x
05.11.06 12:07:47  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekmaliman® – Složení rybek 78l
Mám nové 78l akva a ještě ani jedna rybka:-). Nejsem začátečník a chtěl bych něco hustýho:-). Navrhněte někdo nějaké super osazení ahoj
05.11.06 12:36:55  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekSidonius (-12-11-10-9) – ?!
Maliman, 12:01: Jak se pozná, že samice pavího očka začne brzo rodit?
Maliman, 12:07: Mám nové 78l akva a ještě ani jedna rybka. NEJSEM ZAČÁTEČNÍK a chtěl bych něco hustýho. Navrhněte někdo nějaké super osazení.

Máte v tom nějaký hokej, Malimane! X-)
Tahle "78" je vaše druhé akva nebo jste "přifoukl" tu původní "72"?
Jestli jde o totéž akva, pak ty rybky, které uvádíte v prezentaci, už to mají všechny za sebou?
Nějak rychle - akva založeno 5.11.2006, ryby: 1x bojovnice pestrá, 1x fantom červený, 2x kančík červenooký, 2x krunýřovec skvrnitý, 5x neonka obecná, 2x pancéřníček kropenatý, 2x pancéřníček skvrnitý, 1x tetra měděná, 8x živorodka duhová.
Na fotkách je vidět ještě zbytek ryb - fantom, měděná tetra, pár neonek a pavích ok...
Nedávno tam plavaly i nějaké molinézie?...

No, já si myslím, že paví oka by měla být pro vás dostatečně hustá. Budete-li dostatečně trpělivý, po čase možná příjdete na to, jak se pozná, že samice bude brzy rodit.
(Napovím - až si s jejími ještě nenarozenými mladými pohlédnete z oka do oka. :))
05.11.06 12:55:37  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekmaliman® – to Sidonius