11 • 36 Přihlášení RYBICKY.NET » Akvaristické fórum

Akvaristické fórum

ÚvodRybyRostlinyOstatníRadyOdkazyInzerátyAkceFórumChatNádržeObchodyVýrobky

Vytisknout tuto stránkuZpět na obsah sekce Fórum » Voda, přípravky na úpravu a testy » divná voda 

OT OT OT Odebírat RSS tématu  Dolu
 + přidat reakci • Zobrazeno 138x
25.11.06 19:27:27  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekMacek (.***..) – divná voda
Ahoj, jsem úplný začátečník a neznalec. Moc se mi líbí pěkné akvárium a tak jsem si ho přála loni k vánocům. Mám akvárko cca 80 l. Pořád ho nemůžu nějak zabydlet - ryby mi neustále umírají. Z původních mi zůstal jenom keříkovec žabí, který už má přes 20 cm. Ryje ve dně, takže se mi nedaří udržet ani živé rostliny. Navíc mám ve vodě (neustále i po čištění a výmněně) takové mikroskopické bílé tečky, vznášejí se spíše v horní třetině akvárka. Poradí mi prosím někdo, abych docílila čisté vody a spokojených rybek v akváriu. Co se dá s tímto keříkovcem chovat aby to nesežral?? Díky díky díky
25.11.06 19:44:52  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěveksharon® – hezké akvárko
Ahojky, asi bude nejlepší pokusit se keříčkovce někomu věnovat. Sežere všechno, co se dá chovat v 8Oti litrovém akvárku a nikdy nebudeš mít hezké, čisté akvárko s rostlinami, nehledě k tomu, že mu bude časem akvárko malé, bez váhání doroste kolem 60ti centimetrů. Další variantou je pořídit si výkonný filtr, dát na dno břidlici a nějaký kořen, na hladinu plovoucí rostliny a chovat jen keříčkovce.
25.11.06 19:51:51  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvekMacek (.***..) – Divná voda
Díky, toho jsem se bála. Betynku (keříkovec) je mi líto vyhodit, chtěla bych krásný a barevný rybičky...... Tak snad abych ji pořídila spešl akvárko, stačilo by ji nějaký menší?
A co s tou vodou? Může to být taky tím jak pořád vrtá do dna?
25.11.06 20:03:09  Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěveksharon® – betynka :o)