Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Tetry - nemoc

 

NápovědaFórum » Nemoci  

Přejít na předchozí stránku 6 Přejít na další stránku   1  
Tetry - nemoc
Pro přesnější a rychlejší určení nemoci a její příčiny je vhodné k dotazu přidat fotku.
Doplňující informace o akváriu, např. zda jde o zaběhlou nebo čerstvě založenou nádrž, něco o údržbě (jak často je měněna voda, čištěn filtr) také pomohou.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   13.11.2013 09:10 Žena vendy [27] - CichlidyRe: baletka
budu muset do příslušného vlákna hmm
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.11.2013 23:32 Žena baletka [624] Re: baletka
PS: Ryby se třou i v otřesných podmínkách, jako bernou minci bych to nebrala :-O
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.11.2013 23:27 Žena baletka [624] Re: vendy
Pokud si pamatuji, právě toto jsou příznaky parazitů - tedy to, jak popisuješ ty výkaly. Ale nejsem odborník. Ozve se někdo zkušenější, kluci??
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.11.2013 22:55 Žena vendy [27] - CichlidyRe: baletka
tak jsem teď hleděla a jedna ramirezka taky taha bile vykal sad
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.11.2013 22:43 Žena vendy [27] - CichlidyRe: baletka
navíc skaláry jsou v akva asi o 3 měsíce déle jak tetry. možná to budou střevní par. občas u zadku mají střídavě plný a prázdý výkal, někdy pouze kousek tlustý bílý u konce. masem nekrmím
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.11.2013 22:40 Žena vendy [27] - CichlidyRe: baletka
tak skaláry jsou černé a dva pruhované ti jsou bledí ale spíše po výměně vody. bříška mají trochu nafouklá, ale myslím že po jídle. možná skusit jeden den nenakrmit? Jedí pořád stejně u kong nebyla žádná změna, tetry nic netahají a ramirézky se třou hmm
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   12.11.2013 22:31 Žena baletka [624] Re: vendy