Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Osvětlení

 

NápovědaFórum » Technika » Osvětlení 

Akvaristik.eu

Přejít na předchozí stránkuPřejít na další stránku   1  
Osvětlení
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   29.12.2012 09:16 Maurik – Jaké světlo pro mé akvárium?
Zdravím.
Je toho zde napsáno mnoho a po asi dvouhodinovém čtení jsem z toho víc blbej, než chytrej :-) Chtěl bych poprosit o radu ohledně osvětlení akvária, jelikož jsem začátečník a akvárium jsem "zdědil" po tátovi. Akvárium je velké 120d x 50v x 40h. Táta k tomu měl/má takové hliníkové dva hranoly, každý na dvě zářivkové trubice. Když mě Brácha to akvárium dovezl, tak k tomu mel pouze dvě trubice. Z tech obalů se toho už moc nevyčte, ale co jsem vyčetl, tak to, ze to je OSRAM Lumilux 30W a 900 mm' zda ty obaly patří k těm trubici netuším. Takže svítím pouze těmi dvěma. Jenže nevím zda to stačí (dle toho co jsem tu přečetl, tak asi ne), proto se chci zeptat, jaké a kolik tech trubic mám koupit. také jsem tu četl něco o tom, ze nemají byt stejné, ale že vpředu maji byt jiné, než vzadu. Mohl by me tu prosím někdo poradit co a jak? Děkuju

Starší reakce

 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   20.12.2012 22:37 Vrtule Re: lhajek
Dva z kablíků mají délku 1 metr a třetí, směřující do zásuvky má necelé 2 metry, tudíž bych ho nejspíš stranou mohla dát... super nápad, děkuji :-)
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   20.12.2012 20:54 Muž lhajek [1870] - RostlinyRe: Vrtule
Vypadá to že tam máš vše, z obrázku ale nevidím jak dlouhé jsou ty kablíky. Předřadník bych já osobně do krytu nedával a nechal ho někde mimo, zejména pokud není mezi elektrikou a vodní hladinou krycí sklo. Ale nevím jestli tomu odpovídají právě délkou ty kablíky.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 8   20.12.2012 20:27 Muž kortezhugo [983] Re: souky