Přihlaste se a využijte web naplno RYBICKY.NET »

Krevetky - chov

 

NápovědaFórum » Další živočichové » Krevetky 

Přejít na předchozí stránku 55 Přejít na další stránku   1  
Krevetky - chov
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.07.2012 13:13 Muž karek [65] - Raci, krabi, krevetkyRe: malyLibor
souš potřebuje, u mně zatím na ní tráví většinu času
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.07.2012 13:06 Muž malyLibor [5371] - AsieRe: karek
Rozumím. Takže je to spíše krab mrchožrout... jsou i takové druhy, co se opravdu živí jen zbytky... alespoň co jsem četl. Ale potřebuje nějakou souš, nebo je čistě vodní?
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   15.07.2012 12:16 Muž karek [65] - Raci, krabi, krevetkyRe: prasan
Jsem začátečník, takže s jistotou tvrdit nechci nic :-).Zatím jsem nikde v diskusích ani článkách nenašel zmínku o tom, že by Sesarma mederi byla hrozbou pro cokoliv živého.Moje zkušenost je obdobná.Hejno krevetek odpočívajících u krabích klepet je v mém akvárku běžné
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.07.2012 12:05 - Re: karek
To by som s určitosťou netvrdil.Záleží od kusu.Niektoré len zbierajú a nelovia.Iné(hlavne tie čo sa im raz pošťastilo) lovia pravidelne.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 1   15.07.2012 11:49 Muž karek [65] - Raci, krabi, krevetkyRe: malyLibor
Fotka k příspěvku krab, na rozdíl od raka, opravdu není lovec, spíše sběrač.Koukni na foto, není ojedinělé.Opravdu spolu vycházejí naprosto v míru :-)
 
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.07.2012 11:35 Muž malyLibor [5371] - AsieRe: karek
No tak uvidíš. Sám jsem zvědavý. Krabi jsou zajímavá zvířátka, ale fakt mne překvapuje, že nejdou po krevetkách.
 Reagovat na tento příspěvek  Citovat tento příspěvek 0   15.07.2012 07:52 Muž karek [65] - Raci, krabi, krevetkyRe: malyLibor