30.06.06 10:50:58
® – Kolik terčovců
Ahoj chtěl bych se vás zeptat kolik bych mohl dát Terčovců do akvária o velikosti 70x40x60 cm děkuji.

pokud nejde o potěr tak žádného
Blbost strýc je má taky ve 150litraku a ma jich tam 8

Jo a maj paradní barvu.
Kdyby se nejadnoalo o živá zvířata tak bych se snad i zasmál. Kájínek taky přežije v místnosti 2x3 metry možná i 40 let. A taky je hezky
vybarvenej.
uvědomte si, že se terčovci dorůstají až 18cm
Naprostý souhlas s Blekem.
anebo se podívej do oddílu "nádrže" na akvárko "časožrout" od akvaristky "nigule" a poptej se jí, má 100litrovy akva a v něm 3 dost pěkny
terčovce!třeba Ti poradí

mno, nevim, jestli sem ta prava na rady, jsem laik a to jeste k tomu nezkuseny. nicmene my jsme akvarko 100l s 1 tercovcem dostali. protoze je to
hejnova ryba a pripadal nam "smutny" poridili jsme mu postupne dalsi 2. ale podotykam, ze jen z toho duvodu, ze se budeme po prazdninach stehovat a
ryby rovnou presouvat do vetsiho, takze je to jen na prechodnou dobu. uplne dorostly jeste nejsou a musim rict, ze vypadaj vcelku spokojene.
kazdopadne, obcas se mezi sebou skadlej a prohanej se a akva maj prepluty raz dva. pokud bych toto akva zakladala ja, urcite bych je do nej
neporidila...ryba je to krasna, ale nemela by platit za svou krasu tim, ze nebude mit prostor, ktery potrebuje. 8 tercovcu si teda v mym akvarku
predstavit nedovedu!!! by se tam asi umlatili...

((
Takhle to dopada, kdyz nekdo kupuje ryby pro krasu a nepremysli dal
Do min jak 100 litru bych je rozhodne nedavala a i tak bych dal
premyslela o tvaru akvaria...achjo
04.07.06 19:42:29
nigule® – terc
tak nevim, jestli to bylo na me...ale jak jsem psala, akva jsme dostali (je to teprve par mesicu zpet) a ty dva jsme koupili jen proto, ze brzy pujdou
do vetsiho...
Mám doma naprosto stejné akva a terčovce (5ks) jsem v něm měl do velikosti asi 15cm. Potom se mi vytvořil pár a proto jsem byl nucen ostatní